צמד שדרני 103FM, בן כספית וינון מגל, פתחו הבוקר (שלישי) את תוכניתם בוויכוח אודות ממצאי חקירת ועדת מררי, לפיהם אין אינדיקציה לכך שהייתה "הדבקה" בתוכנות רוגלה, ללא צו. כספית טען מצדו, כי כל האירוע היה "הטרלה" כדי לעצור את משפט נתניהו.

"באותו בוקר מר ונמהר, ש'כלכליסט' פרסם מה שהוא פרסם, כולנו חשבנו שזה סוף העולם ומתה המדינה ושצריך לזרוק את כל המשטרה לבתי סוהר. התברר שאין כלום והחריגה היחידה שהייתה גם היא הייתה בצו. הקטע הזה אם אתם מפעילים את הרוגלה בלי צו, לא רק שהיא הייתה בצו, החומר לא עבר. לא רק שהוא לא עבר, כי הוא גם לא רלוונטי לעדות עצמה. לכן נגמר הסיפור", אמר.

"היו לא מעט מקרים שעיתונאים שוטו", הוסיף. "אני לא מאמין שבמודע העיתון נטל חלק". ינון מצדו עמד על חומרת האירוע: "השתמשו ברוגלות, זה כלי התקפי, רק במשפט נתניהו. לא תגיד טרור, לא תגיד משהו מופרע כמו פרוטקשיין בצפון. על משפט כלכלי של ראש ממשלה, על זה דובר. הפעילו רוגלות".

כשמגל נשאל האם קרא את ממצאי הדוח, השיב: "בין השידור שלי בבוקר לפאנל של מקום ראשון לשידור של הפטריוטים ולציוצים שלי בטוויטר לא הספקתי. חבל מאוד שאתה בא אליי בטענות. מה אני צריך להוריד את הזבל, לגדל את הילדים, לשטוף את הרצפה, לשטוף את הכלים ואני עוד צריך לקרוא את הדו"ח עכשיו?".

בן הוסיף: "תקרא את הדו"ח, תשתה כוס מים קרים ובסופו של דבר השאלה היא האם המשטרה נוהגת באמצעים כאלו ללא סמכות וללא צו. החקירה לא נגמרה, הם ממשיכים לחקור. היה שימוש ברוגלות האלו להרבה מאוד חקירות. מה שבדקתי כרגע זה רק מה שפורסם בכלכליטס, הם ממשיכים לבדוק".

"הייתי מחבק אותך, אחים אנחנו"

ינון המשיך בביקורת כלפי הקואליציה, ואמר: "הכול זו פרזנטציה של מישהו שבא ומדקלם שטויות והבלים, אין לזה שום משמעות שבסוף הוא אומר 'אתה צריך להתפטר, אני אעשה את זה יותר טוב, אנחנו לא נעשה את זה, אני לא אשב עם לפיד, אני אבנה ביהודה ושומרון' וכל הדברים האלו. בסוף הכלים הריקים האלו מגיעים לתפקידים ואתה רואה שהכול היה הבלים. זה לדבר בביטחון עם תנועות הידיים, אמרת שהוא צריך להתפטר? תתפטר. אמרתם שתעשו את זה במדיניות של 0 הפתעות? אז מה ההפתעה הזו? תתנו דוגמה אישית. כמה כלום ושום דבר". 

בן: "ברגעים כאלו אני שמח שאנחנו לא משדרים יחד באותו אולפן כי עכשיו למשל הייתי קם ומחבק אותך. זה החרחורים האחרונים והייתי פשוט מחבק אותך. תמיד צריך לזכור שאנשים אחים אנחנו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm.