הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של אבישי שנרצח אמש בפיגוע הקטלני בבני ברק, ספד לו הבוקר (רביעי) בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב. "אביחי היה אח מיוחד מכל הבחינות", סיפר ב-103FM, "הוא היה אדם שמח מאוד, לומד טוב, ומקיים את התורה והמצוות מתוך שמחה ואהבת ישראל. הוא תמיד שימח את כולם, דאג לכולם, ועזר כמה שיותר". לדבריו, כל הדברים הכי מיוחדים - פשוט האיר לנו את העיניים. "הוא למד איתנו בכולל ואחר כך היה מלמד, אנחנו פשוט לא מאמינים", הוסיף.

יעקב, אבישי ושני נתינים זרים נורו מקרוב, אמיר נטרל את המחבל: 5 נרצחו בבני ברק

גיסו של הנרצח מבני ברק: "ראיתי את הרכב של יעקב בסרטון והבנתי"

אביו של השוטר שנרצח בפיגוע: "אמרו בטלוויזיה שהפצוע מת לפני שהודיעו לי"

בהמשך הראיון סיפר כי אחיו נרצח סמוך לביתו. "הוא התגורר ברחוב השניים בעיר, ובזמן הפיגוע ככל הנראה היה למטה, ביחד עם בנו הקטן", הסביר, "נס משמיים שבנו, בן שנה ושמונה חודשים, לא נפגע מהיריות. ככל הנראה, הוא הספיק להתכופף ולהגן עליו בגופו". הרב יחזקאל הוסיף כי "איש מד"א שהיה במקום הרים את הילד ורץ איתו הביתה לאמו שהיתה בבית. זה פשוט איום ונורא".

"אבישי היה איש מיוחד ומאיר פנים לכל אדם - הכל אצלו היה מיוחד. כשגדלנו בתל אביב כולם הגיעו לבית הכנסת ונהנו מהדברים שלו", המשיך וספד לאחיו, "המשפחה שלי גרה בסמוך לביתו, אבל עדיין לא עזבנו את תל אביב. תמיד העברנו ביחד את שיעורי התורה והתורניות, זה היה דבר מבורך". 

הוא סיפר כי אחיו הספיק להתקשר אליו ולהזהירו מפני היריות - שניות ספורות לפני שנורה למוות בעצמו. "בנס הייתי בשיעור בתל אביב בזמן הפיגוע, אחי שמע על היריות ופחד עלי... שנייה אחרי כן... מה אני אגיד, זו אבידה קשה וגדולה מאוד, פשוט נורא", סיכם, "הוא יובא למנוחות בשעה 9:30 סמוך לביתו".  

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm

בתמונת הכתבה נעשה שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר/עיתון זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]