עוד שנה חלפה לה ומדינתנו הקטנטונת כבר לא כל כך צעירה - 74 בכל זאת. כדי לחגוג את יום הולדתה של ישראל בדרכים הכי שמחות, מצפון ועד דרום, ריכזנו עבורכם את כל אירועי יום העצמאות 2022:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נהריה
בטיילת החדשה של נהריה יתקיים האירוע המרכזי בעיר עם כמה מהאומנים הישראלים הכי מצליחים כיום ביניהם ישי ריבו, רן דנקר, אנה זק ולהקת אסטרל פרוג'קשן. בבמת הילדים בכיכר העירייה יופיעו הזמרת אן B וצ'יקולולו. ההופעות בבמה המרכזית יחלו בשעה 21:15 ואילו בבמת הילדים בשעה 20:00. 

 

עכו
את יום העצמאות ה-74 של ישראל יחגגו בעיריית עכו בחמישה מוקדים ובנוסף הפארק האתגרי בעיר יהיה פתוח בחינם לתושבי העיר. בשכונת הכרם יתקיים האירוע המרכזי בו יופיעו משפחת ספיר, הזמרת סיוון חי ציון וכוכבי הרשת אופק וניר. בנוסף תוקם בצת עצמאות לציבור הדתי במגרש הספורט של מתנ"ס בית היימן, מתחם ריקודי עם לכל המשפחה במגרש הספורט של שכונת בת שבע ושירה בציבור במרכז הטניס האזורי. 

עפולה
עיריית עפולה החליטה לצאת מגדרה השנה ופרסה ברחבי העיר מספר מוקדי חגיגות לכבוד יום העצמאות הקרוב. בשדרות ארלוזרוב בעיר תתקיים עצרת גני הילדים, באנדרטת חללי כפיר יתקיים מיצג צה"ל וכוחות הביטחון ובפארק העירוני יתקיים הפנינג עם מופע של הזמר מושיקו מור. 

בנוסף יתקיים טקס יקיר העיר שם יופיע הזמר שמעון בוסקילה והפנינג הענק בפארק הרכבת ייערך מופע הזיקוקים השנתי לצד תפילה חגיגית והופעה של הזמר אביהו מדינה. אם כל זה לא הספיק, העיר הפיקה מסיבה לצעירים שתכלול כמה מהדיג'יים הכי מפורסמים, ביניהם VINI VICI  ו-NOYA. 

 

קריית אתא
אחרי שנתיים של קורונה עיריית קריית אתא חזרה אל חגיגות העצמאות איתן היא מזוהה. ביום ברביעי החל מהשעה 20:00 יופיעו בפארק הרצל שלל הופעות של האומנים עדן בן זקן, עדן חסון, ישי ריבו וגיא ויהל. בנוסף לכך, בשעה 18:00 תתקיים בבמת הילדים הופעה של כוכבת הילדים רינת גבאי. 

רוצים לחגוג את יום העצמאות בחיפה עם מיטב האומנים בארץ? כאן תמצאו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת>>>

חדרה
בעיריית חדרה החליטו לקיים את אירועי יום העצמאות בארבעה מוקדים שונים, כאשר בכל אחד מהם יופיע אומן אחר, ונראה שבהחלט שווה לתזז בין הבמות. ברחבת העירייה תופיע הזמרת מרגול, באקו פארק מירי מסיקה, בחוף אולגה אברהם טל ובגן קפלן בית אליעזר מוש בן ארי. 

נתניה
בנתניה החליטו השנה לחגוג בגדול עם מבחר אומנים שלא ישאיר אתכם משועממים לרגע. האירועים יתקיימו בארבע במות שונות ברחבי העיר – בכיכר העצמאות יופיו האומנים רינת גבאי, להקת איגיון, יובקה, להקת חבצלות, רמי קליינשטיין ושירי מימון. בפארק אגם החורף יופיעו נועה קירל, הדוד חיים, לירן דנינו, בר צברי, יובקה, קליפורניה סאנשיין, DJ טל בוארון ועידן חביב וכמו כן, להקות מקומיות.

בספורטק יהלום מזרח נתניה יופיעו להקות מקומיות, הדוד חיים, רינת גבאי, יובקה וסטפן. ואילו בגן עובדיה-נאות גנים בהנחייתו של צחי נוי יופיעו ליבלובית וששי וזוהר יעיש. 

הוד השרון
חוגגות/ים למדינה 74 קייצים במסיבה שווה עם אביב גפן והתעויוט, דיקלה, עברי לידר וזהבה בן בבמה המרכזית. בבמת המשפחה יתקיימו הפעלות ומופעים לילדות/ים, הרקדה JUST DANCE, מופע הולה הופ, אמני קרקס במסע מוסיקלי בין העשורים, ולאחר מכן מופע שכולו להיטי שנות ה -70 עם שרי ועוזי פוקס. כמו כן יוקם גם מתחם צ'יל אאוט עם די ג'יי מקומיים.

רעננה
רעננה חוגגת השנה 74 שנים למדינה בסימן 100 שנים לעיר. בשל כך, החגיגות שתוכננו בעיר יכללו מגוון רחב של מופעים, פעילויות ואירועים לכל הגילים עם כמה מהאומנים הכי אהובים בארץ, ביניהם עידן חביב, שירי מימון, רן דנקר ולהקת התקווה 6. בנוסף יתקיים גם מופע לייזר מרהיב והפנינג ענק ברחוב האחוזה. 

כפר סבא
באווירת הקיץ שנמצא כבר ממש בפתח, עיריית כפר סבא חוגגת את יום העצמאות בבמה המרכזית בה יופיעו האומנים נטע ברזילי, אביב גפן והתעויוט, עדן מאירי, חן אהרוני, הכל עובר חביבי ולהקות והרכבים מקומיים. כמו כן בבמת הנוער יופיע דיג'יי סקאזי שירים את האווירה. 

פתח תקווה
חוגגים עצמאות בפתח תקווה בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון החל מהשעה 20:00, כאשר יעלו ויופיעו האומנים ליאור נרקיס, אמיר דדון, נסרין קדרי, עדן מאירי, שי המבר, מופע הילדים של מולי וצומי ו-DJ איתי שדה. בנוסף, גן החי בעיר מזמין אתכם לביקור במחיר חגיגי של 10 ₪.

הרצליה
בעיריית הרצליה החליטו לחרוג ממנהגם ולחגוג השנה באופן קצת שונה. במקום הבמות הגדולות והאומנים המצליחים, בעיר לקחו את הקהילתיות צעד קדימה. בערב יום העצמאות יתקיימו חגיגות מצומצמות במספר מוקדים בעיר, ייערך רייב עצמאות מטורף עם הופעה של להקת פול טראנק ועם כמה מהדיג'יים הכי מצליחים בארץ. במקביל תתקיים מסיבת עצמאות לנוער וערב שירה בציבור. 

ביום עצמו החגיגות ימשיכו עם סיורים מודרכים במוזיאון בית ראשונים, מסיבה ופעילויות ספורט לכל המשפחה בפארק, הרקדה בספורטק ומשט לאורך חוף הים. 

רוצים לחגוג עצמאות בעיר הגדולה וליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע? | אלו כל האירועים בעיר>>>

חולון
ברחבי העיר חולון יתקיימו שפע של אירועים, כאשר השניים העיקריים יחולקו לבמת עצמדוּדֶס ובמה מרכזית. בבמת העצמדוּדֶס מול המדיטק יופיעו להקות מקומיות, מופע לפעוטות, מטוסי על, כוכבת הילדים מיכל הקטנה, כוכב הרשת קווין רובין וכוכבת הרש קים בן שמעון.

בבמה המרכזית שבחניון ימית יחלו מהשעה 21:00 שלל הופעות, ביניהן הזמר הראל מויאל, אביב גפן והתעויוט, עדן חסון, מושיקו מור, נטע ברזילי ועוד להקות מקומיות. בנוסף יתקיימו אירועים במוקדים נוספים: במה קהילתית מונגשת לילדים בבית ספר קריית שרת, במה תורנית בבית ספר דביר וטברנה מקומית בנֹפשונית בהשתתפות זמרים תושבי חולון.

רחובות
גם בעיריית רחובות החליטו להפציץ השנה בארבע במות שונות – הבמה המרכזית בפארק המייסדים, במת זמר ים תיכוני, במת זמר עברי ובמת זמר חסידי. בין האומנים שיופיעו ברחבי העיר תוכלו לראות את להקת הדג נחש, שפיטה, ישי לוי, ולארי חמאתי, עינת שרוף, אלי לוזון, "נתי הגעתי הופעתי" ועוד. 

מעוניינים לחגוג את יום ההולדת ה-74 למדינה בעיר הבירה? זה כל מה שאתם צריכים לדעת על אירועי יום העצמאות בירושלים>>>

מישור אדומים
ה-Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל , פותח את שעריו ביום העצמאות וחוגג את יום ההולדת ה-74 של מדינת ישראל. לרגל חגיגות יום העצמאות, מציע הפארק כרטיס משולב למופע קסמים בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים שבפארק. המופע, בהשתתפותו של שי הקוסם משלב אילוזיות, רקדנים ואמנים נוספים ומפתיעים הינו חוויה ויזואלית, קסומה, מבדרת ובלתי נשכחת. האירוע יתקיים בתאריך 05.05 בכתובת הדקלה 6, מישור אדומים בין השעות 09:00-22:00

מחיר הכניסה ביום העצמאות: 125 ₪ במכירה מוקדמת באתר והוא כולל את המופע ושימוש במתקני הפארק

מתקן Nebulaz במג'יק קאס (צילום: דניאל סטרבו)
מתקן Nebulaz במג'יק קאס (צילום: דניאל סטרבו)

אשקלון
בחגיגות ה-74 למדינה עיריית אשקלון תקיים החל מהשעה 20:00 אירוע יוצא דופן לאורך טיילת בר כוכבא. על הבמה המרכזית יופיעו שורה של אומנים מובילים, בהנחיית ירדן הראל, ביניהם: כוכבי הילדים עופר ומאור במופע ילדים קורע, ואחריהם יעלו משה פרץ, תמיר גרינברג, קובי פרץ ולסיום סט מלא של שעה של די-ג׳יי גוז'י.

בנוסף, במהלך כל הערב יוכלו התושבים ליהנות מחגיגה אמיתית ומהנה לכל הגילים, מגוון אמני רחוב, פינות יצירה, שחקנים ולוליינים שיוצבו לאורך הטיילת. במקביל תקיים חגיגת עצמאות לציבור הדתי בפארק אגמים שיכלול מופע דגלנות, הופעה של יונתן רזיאל ויהורם גאון ומחזמר של טוביה וחבורת 366.

תמיר גרינברג (צילום: שירה כרמל)
תמיר גרינברג (צילום: שירה כרמל)

 באר שבע
בעיר הבירה של הדרום יציינו את יום העצמאות הקרוב בערב חגיגי במיוחד. בבמה המרכזית ברחבת העירייה יופיעו האומנים יובל דיין, פאר טסי, סאבלימינל, מופע היפ-הופ ועוד. 

בנוסף תוקם במת ילדים ברחבת המשכן לאומנויות הבמה עם מופע של יובל המבולבל, במת שנות ה-60 במתחם המוזיאונים עם הופעה של להקת The happy days ולהקת Unicoverband. ומדורת פלמ"ח במצפה בית אשל שם יתקיים ערב שירי ארץ ישראל היפה.