אנשים עם מוגבלויות, ובהם ספורטאים פראלימפיים, השתתפו ביום שישי ב"תצוגת עוצמה" - אירוע אופנה, אשר התקיים בשדרות רוטשילד בתל אביב, למען העצמה ולשינוי התפיסה בחברה בישראל. האירוע נערך ביוזמת עמותת דרימרס וחברת ישראל בידור ובחסות רשת סופר־פארם.

בין המשתתפים באירוע היה נועם גרשוני, טניסאי פראלימפי זוכה מדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים בלונדון, משיא משואה ביום העצמאות 2018 וטייס קרב לשעבר שנפצע אנושות במלחמת לבנון השנייה ב־2006.

"אני יודע שכשמסתכלים עליי במבט ראשון כשאני נכנס לחדר זה בגלל המגבלה הפיזית שלי. אבל אחרי שכבר מכירים אותי, אני מרגיש שכבר לא רואים בי בן אדם מוגבל, להפך", סיפר גרשוני.

דרימרס הוא ארגון חברתי ללא מטרות רווח שמגשים חלומות "בלתי אפשריים" באמצעות החיבור בין מותגים לעמותות. הוא נוסד לפני כשלוש שנים על ידי היזמים דניאל טופז ואלון לוי, לשעבר סמנכ״ל בכיר בבנק הדיגיטלי פפר.

באירוע המרגש שיזמו ביום שישי השתתפו עוד רבים, ובהם נועם גז, ג'ודוקא שהיה שותף לפיתוח של פרוטזה מיוחדת לאחר שאיבד את ידו בפיצוץ רימון בשירותו הצבאי, וכן אלוף העולם בטיפוס מור ספיר, ששרד מפולת שלגים בנפאל ואיבד את עשר אצבעותיו באסון שבו קיפחו את חייהם 43 מטיילים נוספים. מור הוא המטפס היחידי בעולם שמתחרה עם קטיעה בשתי הידיים.

כמו כן, השתתפו דורון גנון – דוגמנית שבזמן שירותה הצבאי נפגעה כשבילתה במועדון בבאר שבע, כאשר אחד הבליינים נפל עליה והיא נותרה משותקת, ולצדה ויטל זינגר, עורכת דין, אקטיביסטית ויזמית חברתית מובילה שהפכה לנכה בכיסא גלגלים בילדותה בעקבות מחלת הסרטן, מה שלא מנע ממנה להפוך למדליסטית בינלאומית בנבחרת ישראל בריקוד לטיני פראלימפי.

עוד השתתפו: השחיינית הפראלימפית אראל הלוי, הנרי חן, שחקן וזוכה מדליית הכסף באליפות אירופה בסקי מים לאנשים עם מוגבלויות ב־2019, ששרד פיגוע דריסה בעודו חייל, וכן ורבים אחרים.