עיריית ירושלים השיקה מרכז ספורט ייחודי לבני נוער בשכונת קטמון הישנה בבירה, המשמש בית לכל קבוצות הספורט של החטיבה לקידום נוער בעירייה ומשרת את כל בני הנוער מכל המגזרים - דתיים, חילונים, ותיקים ועולים חדשים. שמו של מועדון הספורט החדש הוא מס"י־רונלד"ו, אבל לא על שמם של שני כוכבי הכדורגל הבינלאומיים המפורסמים, אלא כראשי תיבות: מס"י - מרכז ספורט ייחודי, ורונל"דו - רוצים, נלחמים, דואגים.

מדובר בהרבה יותר ממועדון חוגי ספורט רגיל, שכן לצד הפעילות הספורטיבית מתקיימים בו גם מפגשים וסדנאות בנושאי ספורט הוגן ומניעת אלימות במגרשים וחוגים לנוער ולצעירים בדגש על אורח חיים בריא.

המועדון הוקם במקלט גדול והוא בנוי משלושה חללים רחבים, בהם אולם משחקים רחב ולידו מגרש ספורט מגודר עם שערי קט־רגל. רכז התוכנית למניעת אלימות במגרשים בחטיבה לקידום נוער וצעירים בירושלים אלי פרץ מספר: "אנחנו מאמינים כי התוכנית שלנו תפחית את תופעת האלימות והגזענות במגרשים. נקנה לבני הנוער ערכים של סובלנות, כבוד והכרת האחר, והם גם יקבלו כלים להתמודדות עם תסכול, כעס והפסד".

בהובלת פרץ ושותפו לחטיבה מאיר רוסו מרכז המועדון תחתיו ענפי ספורט בענפים הקלאסיים, כגון כדורסל, כדורגל וטניס, כשהשאיפה היא שבהמשך ייכנסו אליו גם ענפי ספורט נוספים, כמו יוגה וטניס שולחן. המועדון מנוהל על ידי כדורגלן קבוצת בית"ר ירושלים לשעבר איתן מזרחי.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר: "בני הנוער הם העתיד שלנו. אנו נקדיש את מרב המאמצים כדי לסייע ולהעניק להם את כל הכלים האפשריים העומדים לרשותנו, כדי שיוכלו להתפתח ולהיות אנשי מקצוע ערכיים והוגנים - כל אחד בתחום שיבחר לו".