צעיר בן 21 נעצר בחשד שאיים על מפיקת מצעד הגאווה בירושלים ועל חברי כנסת, לאחר שהתקבלו במשטרה תלונות אודות חשד לאיומים ברשת החברתית בהקשר של מצעד הגאווה והסובלנות שצפוי להתקיים היום (חמישי) בירושלים. אמונה קליין בר נוי, ממארגנות המצעד, שוחחה הבוקר עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחסה לדברים.

"קיבלתי כמה הודעות שכוללות בתוכן איומים אישיים ודרישה שהמצעד היום לא יתקיים, אבל הוא מתקיים. עם הפחד, החשש והערכות מותאמת שלנו ושל משטרת ירושלים. אנחנו נשטוף את ירושלים בקשתות ובנצנצים וזה יהיה נהדר", שיתפה.

כשנשאלה האם העובדה שסביב המצעד יש איומים, מחדד את ההבנה שהמצעד חשוב, השיבה: "מצעד הגאווה הוא שיא של שגרה ביום יום. זאת אומרת, ממש כמו שהוא מייצר נראות של הקהילה הגאה הוא מייצג נראות של כל מה שאנחנו עוברים במהלך היום יום. התחושה הזו זה משהו שאנחנו חווים כל הזמן".

עוד סיפרה כי בנובמבר האחרון הותקפה יחד עם ארבעה חברי קהילה נוספים בתחנה המרכזית בירושלים. "זו השגרה, לצערנו, של הרבה להט"בים בירושלים ובארץ כולה. הדחיפות והחשיבות של המצעד ברורה לנו כל הזמן, ואני מקווה שיש משהו בנראות של האלימות שמחדד את מה שאנחנו עוברים גם לשאר הציבור".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM