סוף שבוע מדמם: שבעה בני אדם נרצחו בתוך כיומיים במספר אירועי אלימות ברחבי הארץ - קריית אתא, רמת גן, נחף וצומת משמר העמקים. בנוסף.על כך,  סגן השר לביטחון הפנים, חבר הכנסת יואב סגלוביץ', שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וגיא פלג ב-103FM. בנוסף, התייחס סגן השר גם לפשיעה ברחוב הערבי.

בפתח דבריו, אמר חבר הכנסת סגלוביץ': "יש נתונים של ירידה בפשיעה ערבית, בעשרת הימים האחרונים היה גל גדול של מעשי רצח. זה משנה את הסטטיסטיקה, אך עדיין הנתונים נמוכים יותר לעומת 2021, אך הם גבוהים ממה שצריך להגיע אליו. זה לא רק מעשי רצח, אלו כל העבירות כולן, איומים, הצתות, מעשי ירי. הנתונים עד לפני עשרה ימים הם ירידה של 30% במעשי הרצח ביחס ל-2021 ולשנים קודמות, אני לא יכול להתעלם מהגל. היום יש פעילו אחרת לחלוטין לדוגמה בגבולות, עשינו כולנו שינוי".

לאחר מכן, התייחס לתיקי הרצח ואמר: "בנושאי תיקי הרצח, אחוז הפיענוח בחברה הערבית נמוך מזה בחברה היהודית, לצערי עדיין לא היה בזה שינוי. זו שאלה מורכבת, במקום שבו לאנשים אין ביטחון, הסיכוי לשתוף פעולה נמוך יותר. החובה שלנו בראש ובראשונה היא להסדיר את עניין הביטחון של אנשים".

"רשות המיסים שלא פעלה בשנים האחרונות בתוך החברה הערבית, פעילה בצורה בלתי רגילה. מדינת ישראל חלקה את העניין הזה אחרי הרבה מאוד שנים. נכון שאי אפשר להתעלם מסוף השבוע, יש לי גם אחריות על העניין. אני לא מתבשם מדבר, יש כיוון שהמדינה הולכת אליו, ודאי ששבוע כזה הוא שבוע כזה, וחייבים להסתכל קדימה. אי אפשר להסתכל על החיים משבוע לשבוע, צריך להסתכל לטווח ארוך. שבוע קשה, אך יש מציאות שחייבים לשנות אותה", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm