פרשת "הסרסור בסוהרות": לאחרונה נפתח קמפיין מימון המונים ברשת עבור הילה (שם בדוי), סוהרת שטוענת כי נאנסה על ידי מחבל בכלא גלבוע. "מאז האונס חיי הם גיהנום, מנסים להשתיק אותי! עזרו לי במאבקי לחשוף את האמת. חיילות צה"ל שלנו אינן הפקר", נכתב בדף הקמפיין. 

השר בר לב חתם על ההמלצה לפיטורי הקצין החשוד בפרשת הסרסור בסוהרות
פרשת הסרסור בכלא גלבוע: שלוש סוהרות נוספות הגישו תלונות במשטרה
עדות: סרסור סוהרות בכלא גלבוע - כבר בשנת 2014

"התנדבתי לשרת בשב"ס ועברתי קורס סוהרות שנמשך מספר חודשים, וככל חיילות צה"ל שמושאלות לשב"ס כסוהרות, הוצבתי להשגיח ולשמור על אויבי המדינה - האסירים הביטחוניים שעשו הכל כדי למחוק את קיומה של מדינת ישראל ורצחו יהודים", סיפרה הילה.

"לרוע מזלי, מכל בתי הכלא, הוצבתי בכלא גלבוע, שם כלואים המסוכנים שבמחבלים, כלא עם מקסימום שמירה. שם גיליתי לתדהמתי שיש 'מפקד' אחד שהוא מחבל פלסטיני עם דם על הידיים אשר שלט בכל הקצינים ואנשי הסגל שנשמעו לו וביצעו את 'פקודותיו' (בקשותיו) בלי שום ויכוח. הוא הסתובב בחופשיות ברחבי הכלא כשהוא אינו אזוק, ושלח את ידיו המזוהמות ונגע בגופן של חיילות באין מפריע. כולם ידעו. כולם שתקו. כולם פחדו. כולם 'עבדו' אצלו".

"הלוואי שלא הייתי פוגשת אותו לעולם. הלוואי שלא הייתי מתגייסת לשרת כסוהרת. חשבתי שיש לי כוח, שאתרום למדינה, אבל בסופו של השירות הצבאי שלי, הפכתי אני להיות אסירה, שיפחת המין הפרטית שלו", הוסיפה.

בהמשך דבריה היא חשפה כי צוות הכלא היה מודע להכל: "ועכשיו אגלה לכם את הנורא מכל. תתכוננו כי זה מטלטל יותר ממה שסיפרתי עד עכשיו. המפקדים שלי, חברי הסגל שלי, שחשבתי שהם אמורים לשמור עלי, מסרו אותי לידיו של אותו מחבל. הם דאגו שאשאר איתו לבד, בניגוד לנהלים הברורים כדי שהוא יוכל לפגוע בי באכזריות ולהתעלל בי מינית שוב ושוב, ולא רק בי, גם בעוד חיילות סוהרות רבות".

כלא גלבוע (צילום: אבשלום ששוני)
כלא גלבוע (צילום: אבשלום ששוני)

לדבריה "הוא יכול היה לרצוח אותי, או לקחת אותי כבת ערובה, רק שנינו, לבד, בלי אזיקים ובלי סורגים, והוא רוצח מורשע! מחבל טרוריסט. מה הם חשבו לעצמם? שהוא "רק" יתענג עלי? שזה בסדר? שמותר להקריב חיילת צה"ל בשביל מידע? שקט? כסף? אני אפילו לא מצליחה לדמיין איזו תמורה בכלל אפשר לקבל תמורת גופה של חיילת". את דבריה היא חתמה באומרה כי "אני דורשת שתוקם ועדת חקירה בלתי תלויה".

משב"ס נמסר בתגובה: "מדובר בחשדות חמורים על אירוע שארע לפני מספר שנים. המידע נמצא תחת צו איסור פרסום ואנו נמתין לתוצאות החקירה המשטרתית ונפעל על פי הממצאים באפס סבלנות, בהתאם למדיניות הארגון".