עונת בציר הענבים בעיצומה, וביקבים ובחנויות כבר נערכים לקראת חודש חגי תשרי, כאשר מכירת היינות מזנקת. בעקבות החגים המתקרבים יצאה הנהלת החברה לחקר המקרא בפנייה לבעלי היקבים בישראל לתת שמות עבריים מהתנ"ך לסדרות היין המשווקות לקראת החגים.
בחברה מאמינים כי קהלים מגוונים באוכלוסייה הישראלית יעדיפו שמות המחוברים למסורת ולשורשים יהודיים המבוססים על שמות מהתנ"ך. השמות המוצעים מהתנ"ך הם: גורן, מועד, הלל, יגל ברינה, צהלה וששון ושמחה.

בינתיים יש כרמים המציעים סיורים כדי ליהנות מהחוויה, וביקבים העבודה מתוגברת וגם בחלקם ניתן לקיים סיורים בהתאם לזמנים שנקבעים בכל מקום. "השנה היבול של הענבים סביר מאוד", סיפר מידן בר, טייס באל־על המכהן כיו"ר איגוד הטייסים, שמגדל עם משפחתו בשעות הפנאי כרם ענבים ומטע זיתים באזור מושב חבצלת השרון. "האדמה באזור חולית וקרובה יחסית לים, כך שיש בה שיעור מליחות גבוה יותר. לכן יש אתגר בגידול הענבים. לכל סדרה של יינות שיוצאת אנו קוראים בשם שיש בו מורשת משפחתית".

גם כורם הענבים אבי יהודה של יקבי כרמל, כבר חושב על החג בשנה הבאה, כאשר החל מ־4:00 לפנות בוקר הוא בוצר בימים אלו ענבי שיראז איכותיים מהכרם שנמצא במבוא ביתר. "הענבים האלה יהפכו ליין רוזה, שיפאר כל שולחן חג. שווה לקום לפנות בוקר בשביל ענבים איכותיים כאלה", הוא סיפר.