Pepsi Max מבית טמפו ערך את מבחן הטעם הבינלאומי פעם נוספת בישראל. במבחן שהתקיים במוקדים רבים ברחבי הארץ בהשתתפות למעלה מ-7,000 טועמים מאוכלוסיות מגוונות וגילים שונים, בחרה החברה לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה זירו.

הטועמים במבחן הטעם קיבלו 2 כוסות משקה והיו צריכים לבחור איזו מביניהן היא הקולה המועדפת עליהם. התוצאות הראו שמעל 51% מהטועמים בחרו בטעם שלPepsi max  הדיאטטי ללא הסוכר. 

מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל. 

כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.  

לדברי יעל רבין-וייראוך, מנהלת שיווק מוגזים ומשק"ל בטמפו, "זו הפעם הרביעית שאנו מקיימים בישראל את אתגר הטעם הבינלאומי של פפסי מקס, וגם בישראל – פעם אחר פעם – הטועמים בוחרים בפפסי מקס כקולה ללא סוכר המועדפת עליהם".