לפני כשבועיים, נחשף כי ילדי שכבת ג' בבית ספר דתי בגבעת שמואל גילו בסוף שנת הלימודים שעברה, כי אחד התלמידים בשכבה נולד כבת, והחליט לאמץ זהות של בן וכך לחיות את חייו. הורי התלמידים התקשו להאמין שהסוד נותר של הצוות החינוכי ושל משרד החינוך בלבד, ולאחר שפניותיהם לא נענו, החליטו לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר ואף הפגינו מולו. חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) ואב לילדה מהכיתה, התארחו היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסו לדברים.

שמוליק, אב לילדה מהכיתה של ילד, הסביר את טענת המוחים ואת רצונם: "להעביר את הילדים שלנו מהבית ספר, תנו לנו אישור. אם בית הספר בחר להיות רפורמי זו בחירה שלהם, אני לא נגד הלהט"בים, יש לי ידידות לסביות וחברים הומואים מכל הארץ, אם אני מסכים או לא לגבי דברים שקורים זה עניין שלי איתם אבל אני בן אדם הכי מקבל שיש".

"כשאני נחשפתי לזה אתמול בערב המאוחר, התקוממתי ביני לבין עצמי, קמתי בבוקר וחשבתי על הילד הקטן הזה שפשוט חווה את ההורים של החברים שלו מפגינים מולו ועוד עם שתי נבחרות הציבור, זה באמת שפל גדול. יש כאן מערכת חינוכית שהיא שונה, מורכבות, אני יכולה להבין את המורכבות שזה מייצר", ציינה לזימי.

חברת הכנסת המשיכה לתקוף את עצם ההפגנה שנערכה: "הילד בכיתה שרואה את ההורים של החברים שלו מפגינים מולו, הוא שואל את עצמו האם הם מפגינים נגדי או נגד המערכת? בסוף הוא חווה בריונות מצד אנשים שאמורים הכי להבין מה זה מורכבות כי יש להם ילדים בעצמם. הילד הזה מפגינים מולו".

"אני יכולה להבין שלא כולם באותה פתיחות של אנשים אחרים, זה בסדר לברר, לשאול. יש אקט בריוני לחלוטין להפגין בבית ספר יסודי מול ילד בן שמונה, מול הילד הזה, לא מול אף אחד אחר. זה דבר שמבחינתי שקול לחרם לכל דבר ועניין", הוסיפה לזימי.