המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפלילים באירוע בו נפלה אישה בת 65 אל מותה מגג בניין מגורים בתל אביב, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. 

גופתה של האישה הועברה למכון לרפואה משפטית ובדיקת נסיבות מותה לא העלו חשד לפלילים, אולם בשלב מאוחר יותר התקבל בידי המשטרה דיווח שהעלה חשד לפלילים באירוע, ובעקבות כך נפתחה חקירה סמויה בדבר נסיבות המקרה. כזכור, תחילה עלה החשד כי היא  ככל הנראה עלתה לגג בניין כדי לתקן דוד שמש, מעדה - ונפלה מטה.

אולם, מי שפנתה למשטרה לפני כשלושה חודשים היא חברת הביטוח שהעלתה חשד לנוכח העובדה שאחותה הגדולה של המנוחה ביקשה לבצע שינויים בפוליסת הביטוח של הקורבן מספר חודשים לפני נפילתה מהגג.

במסגרת החקירה, נעצרה אתמול קרובת משפחה של האישה, בת 61 מתל אביב, ובדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בת"א הוארך מעצרה של החשודה בשישה ימים. לבקשת סנגורה של החשודה, הוצא צו איסור פרסום על שמה ועל שם הקורבן.

החובשים מאיר שלו ומאיר בטיטו, מיחידת האופנועים של מד"א שהגיעו אז לזירה, סיפרו: "האישה שכבה בחצר הבניין כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לה טיפול רפואי אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".