לפני מספר חודשים, לקראת בת המצווה של מיכל (שם בדוי) מאזור המרכז, היא החליטה לקחת יוזמה ולתרום בדרך שלה לקהילה. משפחתה של מיכל עוברת בתקופה האחרונה תהליך בדיקה להתאמתה לשמש כמשפחת אומנה.

במסגרת התהליך, וכתוצאה מהחיבור וההתרגשות הגדולה של מיכל, היא שאלה את צוות ארגון אור שלום כיצד היא יכולה לסייע לילדים בסיכון. למיכל נאמר כי קיים מחסור במלאי הבובות, ולכן היא החליטה לרכוש בכספי מתנות בת המצווה שלה עשרות דובים חדשים לחלוקה לילדים - ותרמה אותם לארגון.

תמימה סהר, מנהלת מערך טרום אומנה באור שלום, מסבירה: "כדי להקל על הטראומה, אנו מעניקים לילד דובי עם הגעתו למשפחה ומסבירים שהדובי הגיע כרגע לבית החדש, בדיוק כמוהו ומרגיש כל מיני רגשות כמו בלבול וחשש ואיך אפשר לעזור לדובי להתרגל לבית החדש. אנחנו מודים למיכל על התרומה המרגשת הזו. חסרות לנו משפחות אומנת חירום ולכן אנו קוראים למשפחות נוספות להצטרף אלינו ולסייע לנו להציל ילדים שנמצאים בסכנה וזקוקים לבית חם".

אירוע הגאלה השנתי של ארגון אור שלום ייערך בחודש הבא בתל אביב, ויעמוד בסימן ״להושיט יד אל האור". משפחות אומנת חירום מהוות מקלט מיידי עבור ילדים מגיל ינקות ועד גיל שש והן מלוות על ידי גופי אומנה כמו אור שלום, המפוקחים על ידי משרד הרווחה והביטחון החברתי.

לפרטים נוספים על אירוע הגאלה בתל אביב לחצו כאן