אבי מעוז, מקום 11 בציונות הדתית, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית, אריה אלדד ורוני בר-און ב-103FM, והתייחס להישג מפלגתו בבחירות ולאג'נדה שמעוניין לממש.

"מכבדים את החלטת הבוחרים": זה הצעד הבא של "המחנה הממלכתי"
הליכוד התחזק, מרצ התרסקה: כל העדכונים מליל הבחירות הדרמטי

"אנחנו שלוש מפלגות בבלוק טכני, אם יהיה פיצול וסמוטריץ' עם שבעת החכ"ים שלו, הוא יכהן כסיעה נפרדת, בן גביר עם ששת הח"כים שלו ואני אשאר סיעת יחיד", אמר מעוז בפתח דבריו, "במערכת החינוך נכנסו בשנים האחרונות 3,000 תוכניות לימוד שמשרד החינוך לא אישר, שבהן מנסים לטשטש זהויות, גם אישית, גם יהודית. הנושא הלהט"בי הוא אחד מהנושאים אך זה בכלל לא במובן הזה אלא במובן הרחב של המילה. כשאתה מטשטשט זהויות אישיות ומשפחתיות, זו לא מלחמה בלהט"בים. אתה נכנס לתדמית שמנסים לייצר". 

"אני רוצה שהומואים שרוצים להקים משפחה ייקבלו טיפול פסיכולוגי, אני נגד טיפולי המרה במובנם הקלאסי, אך אני בעד שכל אחד אם הוא רוצה שיקבל טיפול פסיכולוגי", הוסיף, "שר הבריאות הורוביץ הוציא חוזר מנכ"ל בו הוא מאפשר לעשות לקטינים בהסכמת הוריהם שינויי מין. זה לא קיים בעולם שקטינים עושים זאת. זה לא טיפולי המרה, זה טיפול פסיכולוגי. אני אומר שאחד כזה שרוצה לקבל טיפול פסיכולוגי, מותר לו". 

בנוגע לחילול שבת, אמר מעוז: "לא ניגע באדם פרטי, הבחירה נתונה לאדם פרטי לעשות ככל העולה על רוחו. בפרהסיה אנחנו מדינה יהודית. אני חושב שתחבורה ציבורית לא צריכה להיות בשבת. העם אמר את דברו, ברוך השם בבחירות הללו סיימנו עם הטלטלה הפוליטית. אני מקווה שתוקם ממשלה יציבה. עם ישראל לא נותן קרדיט למי שכל האג'נדה שלו בנויה על שנאה לאדם אחד. העם רוצה לחזור למסורת שלו ולא כופה על אף אחד התנהגות בשטח המחיה הפרטי. בשטח המחיה הציבורי - כן". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM