55 רצים, עובדי חמש חברות שונות, השתתפו שלשום בחצי מרתון הגליל למען מטרה מרגשת ויוצאת דופן - תמיכה במאות ילדי עמותת סאנרייז ישראל, המתמודדים עם מחלת הסרטן ומשתתפים ללא עלות בקייטנות הדו־לשוניות של העמותה. אירוע חצי מרתון הגליל התקיים השנה בפעם השישית, והוא פרי יוזמת אשכול רשויות המאגד תחתיו 18 רשויות מקומיות מהגליל המערבי.

עמותת סאנרייז, שרתמה 55 רצות ורצים למרוץ, יוזמת פעילויות חברה, העצמה ופנאי לצד קייטנות איכותיות ומונגשות ללא עלות לכל אותם ילדים עם האחים והאחיות שלהם. זאת במטרה ליצור עבורם חוויות ילדות במציאות המאתגרת ומוטיבציה לנצח את המחלה.   בין החברות שהשתתפו במרוץ ניתן היה לפגוש את הצוותים של Philips, XT Holdings, ZEISS , Spiral Solutions ו־Flex. ההשתתפות במרוץ הייתה במודל חברתי שאפשר לרצות ולרצים לחוות פעילות גיבוש ספורטיבית וגם לתמוך בהמשך קיומן של פעילויות העמותה.

מנכ"לית עמותת סאנרייז ישראל מירית פרנקל אמרה: "אנחנו מברכים על השתתפותם של הרצים והרצות במרתון. בזכות ההתגייסות המרגשת של המעסיקים ושל הצוותים נצליח לקיים יותר פעילויות וקייטנות הן במשך השנה והן בחופשות האביב והקיץ. ההתגייסות של עובדי החברות יוצאת דופן ומחוללת שינוי מהותי בחברה שלנו, אותו שינוי שמעלה חיוך על פניהם של מאות ילדים". סאנרייז יוזמת ומקדמת מדי שנה קייטנות דו־לשוניות המונגשות לכאלף ילדים חולי סרטן עם האחים והאחיות שלהם לצד פעילויות הפגה, חברה וגיבוש במחלקות בבתי החולים.