בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) עונש של 10 שנות מאסר על אדהם בשיר בן ה-24 שהורשע במעורבות בלינץ' במור ג'אנאשווילי בעכו במהלך מבצע "שומר החומות". זאת, לאחר שהורשע במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה ובמסגרת הסדר טיעון שנחתם עמו. לאחר מתן גזר הדין, ג'נאשווילי סיפר בריאיון ל"כאן ב'" על רגעי האימה במהלך הלינץ': "רגמו אותי באבנים ומוטות. הבנתי שהולכים לשרוף אותי חי. ניסיתי לברוח, השלמתי באותם רגעים עם המוות". 

10 שנות מאסר הוטלו על אדהם בשיר שהורשע במעורבות בלינץ' במור ג'אנאשווילי בעכו

על גזר הדין אמר, "היו לי הרבה חששות מה השופטים יחליטו, אני מאוד מתרגש ועדיין לא מעכל את זה".

ג'נאשווילי עבר שיקום בבית לווינשטיין ברעננה במשך ארבעה חודשים וחצי. "אני עדיין עם הליכון, משותק מהקרסול ומטה ברגל אחת. אמרתי לבית המשפט: אני לא נרצחתי, אבל רצחו לי את נפש. אני חי את המוות, אני קם כל בוקר למוות. ערבים, שכנים שלי, דלת לדלת, עשו בי לינץ'. רק כי אני יהודי. אז איך אני יכול להאמין עכשיו לערבי שהוא שכן? אני לא מאמין שיהיה פה דו-קיום". 

האירוע החמור התרחש ב-12 במאי 2021 במהלך האירועים האלימים בעיר שהתרחשו בעת מבצע "שומר החומות". מחקירת המשטרה עלה כי ביום האירוע נסע ג'אנאשווילי בן ה-29 ברכבו מחיפה לעכו. בהגיעו לעכו סמוך לכיכר חב"ד בעיר, נחסמה דרכו בשל פחי אשפה שנזרקו אל הכביש בידי מתפרעים שהתפרעו במקום.

קבוצת המתפרעים ובהם החשודים זיהו את רכבו כשייך ליהודי, בין השאר בשל דגלי ישראל שהתנופפו על הרכב, החלו ליידות אבנים וסלעים לעברו ובשל כך איבד הנהג את השליטה על הרכב ופגע בחומה, דבר שהביא לעצירת הרכב. ג'אנאשווילי שיצא מהרכב הוכה קשות בידי המתפרעים באמצעות אבנים ואלות תוך שניסה להימלט לרחוב סמוך והמתפרעים בעקבותיו. בהמשך הופל אל הקרקע שם המשיכו המתפרעים להכותו. כתוצאה מכך הוא נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בנהריה. רכבו הוצת בידי המתפרעים ונשרף כליל.