ועד עובדי רשות שדות התעופה מתריע כי קיים מחסור קשה בעובדים בתחומי הביטחון והיחידות התפעוליות. אנשי הוועד הזהירו כי אם לא יקלטו עובדים נוספים באופן מיידי, התורים בנמל התעופה בן־גוריון במהלך פסח צפויים להיות ארוכים מאוד, ונוסעים ייאלצו להמתין לעתים שעות ארוכות.

ברשות שדות התעופה מקיימים מבצעים לגיוס עובדים, ובשיתוף עם חברות התעופה נעשה ניסיון להאיץ את המעבר לצ'ק־אין לקראת הטיסה עוד לפני ההגעה לנמל התעופה. 

כמו כן, מקודמת תוכנית להקמת זרוע נוספת למטוסים בטרמינל 3. אבל נראה שלנוכח הזינוק הדרמטי במספר הנוסעים בנתב"ג, הצעדים אינם מספיקים בטווח המיידי, והמדינה תצטרך להכריע לקראת השנים הבאות היכן להקים את נמל התעופה הבינלאומי החלופי – בנבטים או ברמת דוד.

בתוך כך,חברת סאן דור, מקבוצת אלעל, הודיעה על השקת קו חדש של טיסות אל מונטנגרו, אשר יחל בקיץ הקרוב. החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות, כשהראשונה צפויה להמירה בתאריך ה-18 במאי. 

"אנחנו שמחים להציע טיסות ישירות לטיווט, הריביירה של מונטנגרו. מדובר בעיירת נופש קסומה, הנמצאת במפרץ מרהיב. טיווט מציעה חופים שטופי שמש, קולינריה משובחת, פעילויות ספורט ימי, טיולי טבע ואטרקציות לכל המשפחה", מסר מנכ"ל החברה גל גרשון.