המשטרה נערכת לאבטחת אירוע הילולת הבאבא סאלי  שתתקיים בנתיבות החל ממחר ועד ליום שישי, כאשר כוחות מתוגברים של המשטרה יפרשו באזור מתחם ההילולה. במשטרה מצפים כי השנה יגיעו להילולה כמות גדולה יותר של אנשים מבשנה שעברה, כאשר הצפי הוא לעשרות אלפי בני אדם. בניגוד לשנה שעברה, המשטרה תאפשר הקמת דוכני רוכלות במתחם קברו של הבבא סאלי בנתיבות ביום ההילולא, בתיאום עם העירייה. 

בהתאם להערכת מצב מיוחדת שנערכה בידי משטרת ישראל ובהשתתפות גורמי חירום והצלה, הציגו גורמי המקצוע חוות דעת בטיחותיות, על פי הן הוחלט כי במהלך ימי האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך "הציון" אלא במתחם סביבו, "למען שמירה על ביטחונו ושלומו של ציבור החוגגים, ובשל אי יכולת המקום להכיל בבטחה את ההמונים המשתתפים באירוע".

הילולת הבאבא סאלי בנתיבות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הילולת הבאבא סאלי בנתיבות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כחלק מההערכות יסגר בליל יום שלישי עד יום שישי מתחם ההילולה, ולא תתאפשר כניסה לכל סוגי כלי הרכב. מיום שלישי, החל מהשעה 22:00 ועד יום שישי סגר לתנועה רח' דרכי רפאל בעיר נתיבות.

ציבור הנהגים מתבקשים להחנות רכבם בחניון הרכבת בנתיבות ומשם יופעל מערך הסעים (שאטלים) מיוחד, או ליד מגרש הכדורגל העירוני ואפשרות נוספת על בסיס חניות פנויות ברחובות הסמוכים. שוטרים יכווינו את התנועה עפ"י הצורך בצמתים הבאים: כביש 25, כביש 25/34, כביש 25/ צ. נתיבות מרכז (שדרות ירושלים) וכביש 25/2444.