העיתונאי ד"ר גדי טאוב עמד במרכזה של סערה לאחר שבעיתון "הארץ" הודיעו כי יפסיקו לפרסם את מאמריו, וזאת לטענתם בגלל חילופי השלטון בישראל ותמיכתו ברפורמה המשפטית. 

טאוב התייחס הערב (חמישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM להחלטה וטען כי: "גם עשיתי משהו, אבל בעיקר השתנו התנאים הם כתבו לי, ומכיוון שהם, ככה הם אומרים, חוד החנית במאבק נגד הם קוראים לזה הפיכה, אני קורא לזה רפורמה, אז הם חושבים שעכשיו הדמוקרטיה מתגוננת, והם לא יכולים לפרסם גם מאמרים שיתנו רוב גבית למה שהם קוראים לו הפיכה. במילים אחרות, עיתון 'הארץ' מפחד שהדעה שלי תגיע לקוראיו ועשויה לשכנע אותם, חלילה".

"זה זכותם לגמרי, אני בכלל לא מתווכח על הזכויות, אני רק אומר, זה נורא חלש, זה נורא עלוב בעיניי. אתר 'מידה' הוא אתר ימני מובהק. 'הארץ' הוא לא רק עיתון שמאלני מובהק, הוא עיתון אנטי-ציוני. 'הארץ' הוא בעל עמדה מאוד קיצונית, וגם זה זכותו, השוק הוא חופשי וזה זכותו. אני חושב שב-'ארץ' נהוג אי יושר, אני חושב שנהוג אי יושר נוראי בעניין הרפורמה", הוסיף.

לדבריו, "פשוט הקימו מסך שקר, ואני חושב שמה שקרה אסטרטגית זה שכל עוד אני לא הזקתי באמת לעמדה שלהם, או לפי דעתם לא הזקתי, או שתועלתי לעיתון עלתה על הנזק שאני גורם לעמדה, אז הם נתנו לי לכתוב. אני חושב שיש שם אנשים שבאמת מאמינים בפלורליזם, ואני חושב שאת ההחלטה הזאת כפה שוקן עצמו, והוא לא מאמין בפלורליזם".

בהמשך, תמך בדבריו של שר התקשורת קרעי שאמר כי שיפסיק את הפרסום של מודעות ממשלתיות בעיתון הארץ. "שהמדינה לא צריכה לשלם לעיתון שהוא לא סתם מבקר אותה, הוא נגדה, שהוא מספק את רוב חומר הבעירה לאתרים ניאו-נאצים בהוצאת דיבתנו רעה, זה המקור הכי מצוטט באתרים של נאציים, כי הוא ממש עוסק בהבערת האנטישמיות, אז למה המדינה צריכה לממן את זה? בעיקר בעידן של אינטרנט".

"אולי שהמדינה תפסיק לפרסם מודעות בעיתונים בכלל. הדבר הזה הפך לשירות שבמסגרתו המדינה פשוט תומכת בעיתונים, ואין בזה טעם בעיניי בשום מקרה. לא צריך, שיפרסמו מכרזים באינטרנט. אין לי כאב, אתה טועה, אין לי כאב בכלל. היה לי כאב בטן גדול לפרסם אצלם בעצמי, ידעתי שאני עלה תאנה, מצד אחד, וחשבתי מצד שני שאולי אני מגיע למספיק אנשים".

תגובתו של עמוס שוקן טרם התקבלה.

עריכה: ירדן חדד, 103fm