תנועת בני עקיבא בשיתוף פעולה עם עמותת אור למשפחות החלה במבצע מיוחד לחלוקת משלוחי מנות למשפחות שכולות של חללי צה"ל בכל רחבי הארץ. עד לחג הפורים צפויים חניכי התנועה להגיע לבתיהם של כ־1,500 משפחות שכולות ולהעניק להן משלוח מנות מיוחד.

עמותת אור למשפחות העבירה לתנועה רשימה מסודרת, והחניכים יגיעו למשפחות המתגוררות סמוך למקום מגוריהם. החניכים יוצרים קשר עם המשפחות, לומדים על סיפור חייהם של הנופלים ומשוחחים עם בני המשפחה בעת הגעתם עם משלוח המנות המיוחד.

מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: "החיבור המיוחד של הנוער למשפחות השכולות מסמל אולי יותר מכל את כוחו הגדול של הנוער שלנו ואת חובתנו הגדולה לאלו שמסרו את נפשם למען עם ישראל. הכניסה אל הבית של המשפחות שנתנו למעננו את כל אשר יכלו לתת, נותנת לתנועת בני עקיבא עוצמות אדירות ומרגשות שניבטות מעיני המשפחות היקרות. דווקא בעת הזו של מחלוקת גדולה בחברה הישראלית, המשימה הגדולה היא לחבר ולראות את המאחד והחיבור של כולנו למען המדינה".

יו״ר ומייסדת עמותת אור למשפחות, עירית אורן גונדרס: "מרגש כל פעם מחדש ומחמם את הלב לצפות בחניכי בני עקיבא מחויבים ואוהבים כל כך, מבקרים ומביאים משלוחי מנות מטעמנו לקראת חג הפורים למאות משפחות שכולות ושומעים סיפורי גבורה מהאנשים הראויים ביותר במדינה. הם נוטעים אור בלבבות ראויים, ארץ ישראל במיטבה".