הנוסע פנה למנהל המשמרת בתחנה, מני נתני, ובעקבות פנייתו הוא החל, יחד עם עובדים נוספים במבצע חיפושים בתחנות וברכבות, וכן הסתייע בעובדים מרשות שדות התעופה. לאחר כ-12 שעות של חיפושים, דיילת השירות, אילנה מינייב, איתרה את האבדה בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות, והביאה את התיק למנהל התחנה, שמיהר לעדכן את איציק שטרית – מנהל האבדות ברכבת ישאל, שבישר לנוסע כי האבדה נמצאה.
"יותר משהתרגשתי לשמוע שהכסף נמצא, התרגשתי לראות את המחויבות וההתגייסות של עובדי הרכבת להשבת האבדה", סיפר הנוסע, בעת שקיבל בחזרה את האבדה.