יו"ר הוועדה, ח"כ רון בן משה, התייחס בדבריו לחוויית הלקוח הקלוקלת אותה נאלצים לעבור הטסים: "חווית הלקוח הישראלי הקשורה באל על ונתב״ג היא פעמים רבות לא טובה. אנחנו רוצים לבחון כיצד ניתן להעניק מזור לאותם אנשים שרכשו כרטיסים בחברה וטיסתם בוטלה. אנחנו רוצים למצוא פתרון לשירות הלקוחות הטלפוני שזמני ההמתנה בו ארוכים וכן לחוויית הלקוח בנתב״ג. הועדה מקבלת פניות לגבי זמני המענה במוקד הטלפוני, ונציגי שירות הלקוחות שכן עונים, לא תמיד מוסמכים לתת תשובה רשמית. בנוסף, קיים קושי לתת מענה לאנשים עם מוגבלויות בהזמנת כרטיסי טיסה".
הוועדה המיוחדת לפניות הציבור עסקה גם בזמני ההמתנה הארוכים בנתב"ג בדרך לטיסה. "חסרים לי כ-1,000 עובדים", אמר מנכ"ל נתב"ג, שמואל זכאי. לדבריו: "אנחנו נמצאים בתהליך ארוך של גיוס עובדים מכל המגזרים והצפי שלנו להשלמת מצבת העובדים הוא רק בפסח שנה הבאה. עם זאת, אנחנו עושים הכול בשביל לשפר את זמני העמידה בתורים".
בנוסף, הוועדה עסקה גם בביקורת הציבורית לנוכח ביטולי הטיסות שהולכים ומתרבים. בנושא הזה התבטא עם שלום: "בכל העולם יש התגברות של ביטול טיסות בכל יום, וזאת בשל שינויים בעולם התעופה בעידן פוסט קורונה. בכל הקשור לפיצויים אנחנו מעניקים פיצויים כמקובל לפי החוק".
כמו כן, מנכ"ל נתב"ג חשף תוכנית, שיתכן שתהפוך לבשורה לעתיד לטסים לחו"ל המגיעים מצפון הארץ: "אנחנו רוצים לאפשר לתושבי הצפון לבצע תהליך של בידוק ביטחוני וצ'ק-אין באזור חיפה יום לפני ההמראה, ולהגיע לנתב"ג רק לביקורת גבולות. אני מבין את הקושי של נוסעים מהצפון שבשביל טיסה ליוון ב-5 בבוקר, נאלצים לצאת מהבית לפני 1 בלילה. אנחנו מוכנים להפעיל את השירות הזה כבר מחר ומקווה לשיתוף פעולה של חברות התעופה בעניין".