במסגרת הכרעת הדין בעניינו של סנ"צ עמית פולק, לו יוחסו עבירות קבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר, קבע היום (ראשון) בית משפט השלום בחיפה כי אין ראיה כלשהי לכך שפולק היה מעורב בהתחזות של בת זוגו לאחר או ניסה להשפיע בדרך כלשהי על חקירה משטרתית שהתנהלה. בת זוגו הודתה במעשים שיוחסו לה והורשעה במסגרת הסדר טיעון.

בכל הקשור לעבירת ההתחזות וקבלת הדבר במרמה, לאחר ניתוח מעמיק של ראיות הצדדים, קבע בית המשפט כי סנ"צ פולק לא ביקש מבת זוגו להתחזות בפני חברת האשראי, לא תכנון את הדברים מראש וכי "למעשה, לא הובאה שום ראיה, המלמדת על תרומה ברורה וישירה למעשה ההתחזות". 

עוד נקבע כי בית המשפט שוכנע מעדותו של פולק ומדבריו, לפיהם כלל לא היה מודע למעשי ההתחזות מול חברת האשראי. בשל כך, זיכה בית המשפט את סנ"צ פולק מעבירות הסיוע להתחזות וקבלת דבר במרמה. 

כאמור, בית המשפט זיכה את סנ"צ פולק גם מעבירת השיבוש. הוא התייחס בהרחבה לעדה היחידה שהמחלקה לחקירות שוטרים הביאה בעניין זה – סנ"צ מרי דניאלי, ששימשה כמפקד תחנת נהריה בתקופה הרלוונטית. בית המשפט אימץ את עדותה של סנ"צ דניאלי, עדת התביעה, וקבע: "עדת התביעה המרכזית להוכחת האישום השלישי, סנ"צ דניאלי, שאת עדותה המאשימה מבקשת שאאמץ, הבהירה באופן חד משמעי, עקבי, לאורך כל עדותה, כי מעולם לא העבירה לנאשם מידע מתוך החקירה, הקלטות או תכני הקלטות, או כל פרט שהיה יכול לסייע לנאשם להבין ולדעת מהם תכני החומרים הנוגעים לנאשמת, כדי שהוא יוכל לתאם את עדותה, או לשבש את החקירה שנפתחה נגדה". 

נוכח העדויות, קבע בית המשפט כי "לא הונחה תשתית ראייתית המבססת את הטענה כאילו הנאשם קיבל מדניאלי חומרי חקירה, ובהם הקלטה של שיחה בין גרושתו לבין השוטרת. חומר הראיות אף לא מבסס את ניסיונו של הנאשם לברר עם דניאלי אלו פעולות חקירה נעשו בתיק, שעה שהאחרונה הכחישה מפורשות, כי מסרה לו מידע כלשהו מתיק החקירה.". 

בעניין זה, בית המשפט התייחס גם לבחירתה של מח"ש להגיש כתב אישום נגד סנ"צ פולק, בעוד שבעניינה של סנ"צ דניאלי הסתפקו בהערה פיקודית בלבד. לאחר שמיעת הראיות, ומשנחשף בבית המשפט, זיכה בית המשפט את סנ"צ פולק מכל המיוחס לו.

עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין, ממשרד חדד רוט שנהר, שייצגו את סנ"צ פולק במשרדו, מסרו בתגובה: "אנחנו מברכים על החלטתו הצודקת של בית המשפט לזכות את סנ"צ פולק מכל העבירות שיוחסו לו. סנ"צ פולק הוא קצין מצטיין ומוערך בעל עתיד מבטיח בשורות המשטרה. אנחנו שמחים שהעננה השחורה מעל ראשו הוסרה, ועתה הוא יכול לחזור ולהתמקד במשפחתו ובעשייה הציבורית המבורכת שלו לטובת תושבי ישראל".