האם מועמדתו של אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין תפסל? ועדת הבחירות פסלה היום (רביעי) את חתימות שהגיש מאחר והם אלקטרוניות ולא ידניות כנדרש. בשל כך, על נוה להגיש 500 חתימות עד ל-1 ביוני. בנוסף,  יו"ר ועדת האתיקה סבור שצריך לפסול מעיקרה את המועמדות של רויטל סוויד. 

מי זוממים להחזיר את אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין – ולמה? | בן כספית

עם זאת, במטה הבחירות של נוה טוענים כי ועדת הבחירות לא פסלה את מועמדותו מכיוון שהוא הגיש מספר קולות כפול מהנדרש וכי רק חלק זעום מהם הינו דיגיטלי. מטעמו של עו"ד אפי נוה נמסר: "בוועדת הבחירות התקבלו החלטות פוליטיות שאינן קשורות למועמדותו של עו"ד נוה ואנו מצרים על הניסיון של מועמדים יריבים שיודעים שאין ביכולתם לנצח את עו"ד נוה בבחירות דמוקרטיות ובוחרים להפיץ שקרים לכלי התקשורת".

המועמד לראשות הלשכה, עו"ד דורון ברזילי, מסר: "היום לשכת עורכי הדין עשתה את הצעד הראשון שלה בהשבת האמון לציבור, אני מברך את החלטת הוועדה". מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "את אפי נווה יש לפסול בעיקר בשל היותו עבריין ולא על עניינים פרוצדורליים. התנועה תפעל מול היועצת המשפטית על מנת שתאסור על האדם שהרס את לשכת עורכי הדין והביא לתוכה נורמות עברייניות מלשוב למקום הפשע".

כזכור, סקר מכון קנטאר בהנהלת דודי חסיד, הראה כי אילו הבחירות לראשות הלשכה היו נערכות היום, זוכה המועמד עמית בכר ל-40% תמיכה, אחריו במקום השני אפי נוה עם 27%, ובמקום השלישי רויטל סויד, חברת הכנסת לשעבר עם 13%.