פרסום ראשון: עו"ד מוסטפא יחיא, המייצג את המחבל וסים אסעיד הנאשם ברצח המזעזע של בני הזוג כדורי ושל אזרח זר ממולדובה, הגיש לבית המשפט בקשה רשמית לשחרר אותו מייצוג המחבל.

בקשתו של יחיא באה לאחר שבין המחבל לסנגורו "התגלעו פערים שלא ניתנים לגישור ואינם מאפשרים את המשך הייצוג". וכי כאשר הסנגור ביקר את המחבל בבית הסוהר בשבוע שעבר, המחבל "בחר לפוצץ את הביקור".

יחיא כתב לשופטים כי בקשתו לשחרור מייצוג "מגוללת מאחוריה שאלות מורכבות בדבר המשך הייצוג, אם בכלל, על ידי הסנגוריה הציבורית" ולא ייצוג דווקא על ידי יחיא עצמו. הבקשה הוגשה על דעתו של סנגור מחוז ירושלים, עו"ד ודים שוב.

יחיא הבהיר לשופטים כי עד לשחרור מייצוג, הוא לא מתכוון לפעול באופן אקטיבי בתיק. לדברי יחיא, הוא "לא מתכוון לחקור בחקירה נגדית אף עד בתיק זה, והגנתו של הנאשם נתונה בידיו בנסיבות העניין".

הפרקליטות הודיעה לשופטים כי היא מתנגדת לשחרר את יחיא מייצוג המחבל "בשל סד הזמנים".  לדברי עו"ד יובל קדר מפרקליטות ירושלים, "בית המשפט נעתר במשך כשנה לבקשות חוזרות של הסנגוריה לדחיית הדיונים, במהלכן לא נעשתה כל פעולה משפטית מצד הסנגוריה, ובסופה אף לא ניתנה תשובה לאישום".

"עתה מוגשת בקשה זו, יום אחד לפני מועד ההוכחות הראשון בתיק וכשבוע לפני שני ימי דיונים נוספים שהקדיש ההרכב לשמיעת ראיות – כך שקבלת הבקשה משמעותה אובדן זמן שיפוטי ניכר והשקעת משאבים חוזרת מצד המאשימה ועדי התביעה".