חברים במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין דורשים מראש הלשכה, עמית בכר, לכנס את המועצה הארצית של הלשכה אשר לא התכנסה מאז בחירתו לתפקיד. "אולי פספסנו משהו, המועצה התפזרה?", תהתה חברת מועצה בקבוצת הווטסאפ של המועצה הארצית. חבר אחר במועצה עקץ בתגובה לדרישה מראש הלשכה לכנס את המועצה: "הוא עסוק מדי בשביל לנהל את המועצה, הוא רץ ממיקרופון למיקרופון כדי לדבר אל המפגינים נגד הרפורמה, מצביעיו".

מתנגד לרפורמה המשפטית: עוה"ד עמית בכר נבחר לראשות לשכת עורכי הדין
דרמה בלשכת עורכי הדין: זו ההחלטה שקיבלה ועדת הבחירות בעניינו של אפי נוה

בין היתר, הדרישה היא לכנס את המועצה הארצית בכדי לדון בעמדות הפומביות שבכר מציג נגד הרפורמה המשפטית, בטענה כי כאשר הוא עושה זאת בתור ראש הלשכה הוא מציג עמדה פוליטית בשם הלשכה כולה והדבר אסור. אחד מתומכיו של בכר במועצה הגיב: "העובדה שכשירות עבריין מורשע לריצה לראשות הלשכה היא לא הנושא הראשון שמבוקש להעלות לדיון מלמדת ששוב אין כמו התנ"ך כדי ללמוד ממנו. כסדום היינו לעמורה דמינו".

חבר מועצה אחר הגיב: "בלי קשר להערות המיותרות על עבר פלילי ובלי להתייחס לכישורי המועמדים, בעייתי שיו"ר לא מכנס את המועצה, לא מגיב לבקשות חברים לכנס את המועצה וגם לא מתייחס לפניות חברים בקבוצת הווטסאפ". לאחר הסערה בקבוצת הווטסאפ של המועצה הארצית, המועמד לראשות לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, הצטרף לקריאות לכנס את המועצה. במכתב רשמי שכתב לבכר, ברזילי כתב: "התנהלותך וההשתלחות חסרת הרסן בממשלה הינה חסרת אחריות, אינה מייצגת את עמדת הלשכה ומציבה את הלשכה בפני סכנה ממשית לסגירתה".

ממטה עו״ד עמית בכר נמסר: "השמירה על הדמוקרטיה בישראל ועצמאות מערכת המשפט, כמו גם המאבק על הוועדה לבחירת שופטים ועל כך שנציגי הלשכה יהיו עצמאים ולא ישרתו את השלטון, זה הפוך מפוליטיקה וזה המאבק העיקרי של הלשכה ושלי בהתמודדות על ראשות הלשכה. מי שיוצא נגד ה'פוליטיזציה' של הלשכה, כמו דורון ברזילי, שקוע בעצמו עד צוואר בפוליטיקה - שמטרתה להחליש את מערכת המשפט".