מאות תמונות וסרטוני עירום של קטינות ונשים ישראליות הופצו בטלגרם ללא ידיעת הקורבנות בקבוצה סגורה שנשאה את השם "הקבוצה שהולכת לשבור את כולם 5" ושימשה את מפעילה למכירת התיעודים בכסף למטרותיו האישיות. כך עולה בתום חקירה סמויה שניהלו בחודשים האחרונים שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת של משטרת מחוז תל אביב שהובילה למעצרו של צעיר בן 21 מרמלה החשוד בהפעלת הקבוצה ובסחר בתמונות של קטינות ונשים ללא ידיעתן.

כאמור במהלך החודשים האחרונים התנהלה במשטרה חקירה סמויה בעקבות חומרי חקירה שהצטברו ומכולם עלה כי קבוצה סגורה בטלגרם פועלת במחשכים ומאגדת שיחות והתכתבויות עם תוכן מיני בין חברי הקבוצה וכן שיתוף סרטונים ותמונות של נשים וקטינות בעירום תוך פגיעה בכבודן ובצניעותן וכל זאת ללא ידיעתן.

"הקבוצה שהולכת לשבור את כולם 5", כך נקראת הקבוצה בישומון טלגרם, והיא זו ששימשה על פי החשד אמצעי להפצת חומרי התועבה.  הבוקר, עם הבשלת השלב הסמוי של החקירה, נעצר כאמור תושב רמלה בן 21, בחשד שהפעיל את קבוצת הטלגרם. 

עפ"י החשד, בקבוצה שפעלה מזה מספר חודשים, שיתפו חברי הקבוצה מאות סרטונים ותמונות תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות קורבנות, נשים וקטינות באופן בוטה. צוות החקירה הצליח לפעול בתווך המורכב של המרחב הרשתי, וחשף את זהותו של החשוד המרכזי.

בנוסף, על פי החשד, עלה כי החשוד גבה כסף ממשתמשים שביקשו גישה לקבוצת הטלגרם. עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה ולאחר גביית עדויות מחלק מהקורבנות, פשטו הבוקר שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת  על ביתו של החשוד, ערכו חיפוש ותפסו מכשירים שהיו ברשותו ולכאורה שימשו אותו לביצוע העבירות המיוחסות לו.

מחר יובא החשוד לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש השלום בתל אביב.