בית המשפט לנוער בבאר שבע גזר 22 חודשי מאסר על תושב הדרום שמתוך מניע לאומני, במהלך מבצע "שומר חומות", זרק אבנים על מכונית שנסעו בכביש 6, כפי שהותר לפרסום היום (ראשון). 

במסגרת הסדר טיעון שנחתם בין הצדדים, סוכם כי הפרקליטות תעתור לעונש מקסימלי של 22 חודשי מאסר, וההגנה תוכל לטעון לעונש מופחת. בנוסף, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כתב אישום מתוקן בו הודה הקטין.

מכתב האישום עולה כי במהלך מבצע "שומר חומות" התרחשו בארץ ובייחוד בירושלים, התפרעויות ותקיפות שכללו אלימות, זריקות אבנים וחפצים לעבר אנשים וכלי רכב בעלי חזות או סממנים יהודים, מתוך מניע גזעני, וכן התפרעויות ותקיפות על רקע לאומני נגד כוחות המשטרה והביטחון. באחד הלילות, בהם התרחשו הפרות הסדר, נחסמו צירי תחבורה ובין היתר נזרקו אבנים לעבר רכבים שנסעו על כביש 6 ורכבה של אחת מהנוסעות אף הוצת והיא חולצה מהמקום.

הקטין, ביחד עם אנשים נוספים, הגיעו לאזור בו התרחשו הפרות הסדר שכללו הבערת צמיגים, חסימת הכביש, יידוי אבנים ועוד. לאחר שהוצת הרכב, הגיעו הקטין ואנשים נוספים לכביש 6. שם כבר היו אנשים נוספים שזרקו אבנים וקראו "אללה אלכבאר" וכו'.

מתוך מטרה לעורר פחד או בהלה ולמרות הסיכון הממשי לפגיעה חמורה בגופו של אדם ובבטיחות הציבור, הקטין ביחד עם אנשים נוספים החלו גם הם ליידות אבנים לעבר כלי רכב שנסעו בכביש. בנוסף אף, בעודם ממתינים להתקרבות כלי הרכב, יידו אבנים לעבר הכביש, על מנת למלא אותו באבנים. הקטין והאנשים הנוספים הפסיקו את מעשיהם רק לאחר שהגיעו כוחות משטרה למקום, ואז ההתקהלות של האנשים הרבים שהיו במקום התפזרה, וביניהם גם הנאשם.

במסגרת הטיעונים לעונש, עו"ד חיים שוויצר מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) טען: "הערכים המוגנים שנפגעו כתוצאה מביצוע העבירות הם הסדר הציבורי, שלטון החוק, בטחון הציבור והיחידים, שלמות הגוף והרכוש, תחושת הביטחון האישי והציבורי, הסולידריות החברתית, החוסן הלאומי וסדרי המשטר הדמוקרטי. פעולה מעין זו בתקופת מלחמה, חותרת תחת בסיס החיים המשותפים במדינת ישראל, יש צורך להפנות כוחות ביטחון מעיסוקם נגד האויב מבחוץ לפעולות בטחון פנים, ויש בהם כדי לערער ולזעזע את הביטחון האישי של אזרחי המדינה על ידי שכניהם מבית שהפכו להיות אויב".

שופט בית המשפט לנוער בבאר שבע, השופט יואל עדן, קיבל את עמדת המדינה וגזר על הנאשם כאמור מאסר בפועל לתקופה של 22 חודשים ומאסר על תנאי לשלוש שנים, ובגזר הדין ציין: "חומרת העבירות בנסיבות ביצוען מחייבת הרשעת הנאשם. העבירות חמורות ביותר, נסיבות ביצוען חמורות ביותר, הנאשם, יחד עם אחרים, משתתף בהתפרעות, מסכן חיי אדם תוך יידוי אבנים לעבר כלי תחבורה בנסיעה, והכל במטרה לפגוע בנוסע או במי שבקרבת כלי התחבורה, מתוך מניע אידיאולוגי לאומני, מבצע את מעשיו במטרה  לעורר פחד ובהלה בציבור, ובמעשיו סיכון ממשי לפגיעה חמורה בגופו של אדם ובבטיחות הציבור. חומרה רבה זו מחייבת הרשעה".