החשד להתעללות באילת: בבית משפט השלום בעיר הוארך היום (שני) מעצרה של אילנה קובר, בעלת המעון החשודה, לכאורה, במעשי אלימות בהן נקטה כלפי פעוטות, עד לתאריך 1.6.23. חקירת האירוע נמשכת.

קובר נעצרה תחילה לשלושה ימים בגין חשדות להתעללות ואלימות בפעוטות כאשר ביום חמישי האחרון, ערב חג השבועות, נעתרה השופטת אדלשטיין מביהמ"ש השלום באילת להארכת מעצרה בחמישה ימים נוספים עד לדיון שנערך היום, בו, כאמור, הוארך מעצרה פעם נוספת.

במהלך הדיון בבית המשפט השיב נציג המשטרה, משה ניסים, לשאלות עורך דינה של החשודה, ששי גז. ניסים הסביר, בין היתר, כי "מבחינת פעולות החקירה שנותרו לביצוע מדובר ב-15 פעולות חקירה". 

נציג המשטרה ציין כי החשודה "התעלמה לחלוטין מהעובדה שהיא מצולמת ועשתה את כל האמור כשהיא יודעת שהיא מצולמת. עד כדי כך האדישות שלה כלפי אלימות". 

ניסים ציין כי החשודה מכחישה את העבירות המיוחסות לה, וסיכם: "מדובר בעשרות אירועים של אלימות חריגה מאוד כלפי העוללים בגן. בנוסף, נבקש ללמד על משך התקופה שהגברת מתנהגת באלימות כלפי התינוקות (...) יש שקי תפוחי אדמה בשוק שהרימו והתייחסו אליהם בצורה יותר עדינה מהתינוקות בגן".

מעורכי הדין ירון בן יוסף ורז אלמוזנינו אשר מייצגים את ההורים נמסר: "מדובר בשורת אירועים ומקרים אשר עולים לכדי חשדות חמורים כנגד מנהלת הפעוטון וצוותה. התמונה אשר עולה, מציגה אלימות מזעזעת כלפי פעוטות חסרי ישע, ולא בכדי, התבטא בית המשפט הנכבד כפי שהתבטא בהחלטתו להסיר את צו איסור הפרסום משמה של החשודה העיקרית בתיק. נקווה שבסופו של יום ייצא הצדק לאור והחשודות בתיק יתנו את דינן".

עורכי הדין ירון בן יוסף ורז אלמוזנינו (צילום: צילום פרטי)
עורכי הדין ירון בן יוסף ורז אלמוזנינו (צילום: צילום פרטי)