בית המשפט המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שלישי) 11 שנות מאסר בפועל על יצחק שריפי, שהורשע בביצוע עבירות חמורות ב-30 נשים. על פי כתב האישום, הוא שיידל אותן לעסוק בזנות ולקיים עמו יחסי מין, תוך רמייתן וניצול מצוקתן הכלכלית. כמו כן, הוטל עליו עונש על תנאי של 24 חודשים ותשלום פיצויים לנפגעות העבירות.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות חשד לעבירות מין בקטינים
"עינוי דין שאינו הכרחי": כך זוכו שני נאשמים בביצוע עבירות מין וזכו לפיצויים בגובה עשרות אלפי שקלים

"כתבי האישום בהם הודה הנאשם כוללים 30 אישומים, ומאחורי כל אישום, סיפור של אישה, של אמא, שהיא עולם ומלואו", נכתב במסגרת הטיעונים לעונש של הפרקליטות. 

כתבי האישום מלמדים כי משלח ידו של הנאשם והשליחות שלו בחיים האלו הייתה לאתר נשים במצוקה, לרמות אותן באופן הכי מכוער שניתן לעלות על הדעת ולפגוע בהן קשות. הנאשם כמכונה משומנת שלא יודעת שובע, במשך עשור, ללא הפסקה, פעל באינטנסיביות לספק את תאוותיו ודחפיו המיניים",  נאמר עוד על ידי הפרקליטות במהלך דיון הטיעונים לעונש.

כזכור, במשך עשור החל משנת 2012 פנה שריפי, תוך שימוש בזהויות בדויות, ל-30 נשים, רובן נשים חד הוריות במצב כלכלי קשה, יצר עמן קשר, קיבל מהן במרמה תמונות אינטימיות של עצמן, ניפגש איתן וקיים עמן יחסי מין תוך הצגת מצגי שווא שונים ומתן הבטחות כוזבות. 

שריפי ניצל את מצוקתן הכלכלית של הנשים והתייצג בפניהן כבעלת "משרד" המתווך "ספונסרים", גברים בעלי יכולת כלכלית, לנשים בעלות קשים כלכליים. באמצעות הדמות הפיקטיבית שיצר הוא הציע להן להיפגש עם גבר עשיר ובתמורה לקיים מספר מפגשים מיניים עמו ולקבל תשלום כספי ניכר.