הבחירות ללשכת עורכי הדין יערכו ביום שלישי הבא ולקראתם קיבל עורך הדין אפי נוה בשורה מעודדת, לאחר שעורך הדין אבי ללום הודיע על הסרת מועמדותו בבחירות לראשות הלשכה. עו"ד ללום צפוי להעביר את תמיכתו לנוה.

אפי נוה יורה: "לא פרוקסי של לוין, הלשכה הפכה לסניף של מרצ"
אפי נוה במתקפה על הפרקליטות: "זאת הרפורמה המשפטית שצריך לעשות"

עו"ד נוה שוחח עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והסביר מדוע הוא מתמודד בימים אלה שוב: "אני איש אמיץ. אני מפחד רק מהמוות, לגבי כל השאר - שנהיה בריאים, נעשה ונצליח. אני לא חושש ואין לי סיבה לחשוש, זה לא באופי שלי, אחרת לא הייתי מתמודד. בחיים עושים טעויות ואני לא חף מטעויות, אני בן אדם, אבל שילמתי עליהן יותר מכל אדם אחר.

"חיללו את הפרטיות שלי כמו שלא עשו לאף אחד אחר, אני לא מאחל זאת לאף אחד, הייתי בהלוויה שלי בעודי בחיים. למה אני מתמודד שוב? כי אני לקחתי את הלשכה ב־2015 והפכתי אותה לגוף החזק במדינה. הייתה לי אג'נדה שהצלחתי לממש, אני רוצה להמשיך מאיפה שהפסקתי", הוסיף.

בהמשך, התייחס לעברו השנוי במחלוקת וטען כי "נכון שהורשעתי בכך שבת זוגי לא העבירה את הדרכון שלה בנתב"ג, זאת הייתה טעות, אבל צריך להיכנס לפרופורציות, לא מדברים פה על שחיתויות. לקחו לי ארבעה מכשירי סלולריים, פירקו לי אותם ולא מצאו כלום. יש פה עובדות שאי אפשר לשנות. בוודאי שעשו לי עוול, אל אני ממשיך קדימה ומאמין מאוד במה שאני עושה. היחידי שיכול להשפיע על הלשכה ולחזיר אותה למקום החזק שבה הייתה, זה אני. אני מגיע היום לתפקיד ממקום הרבה יותר בוגר, למדתי מהטעויות".       

עוד ביקש להבהיר: "אמר לי נשיא של בית משפט מכהן שמגיעה לי תעודת יושר - התיק שלי נסגר. המדינה רעשה וגעשה, פתחתי וסגרתי מהדורות חדשות, אבל בסוף התיק נסגר. מה שלא הורג אותך, מחשל אותך. אני מאמין שאסור להישבר, אבל זה באמת עניין של אופי. אני לא חושב שהרבה אנשים היו שורדים את מה שאני שרדתי. אני מקווה שכל הספינים שמנהלים נגדי לא יצליחו - בסופו של יום זה או בכר או אני - עם בכר, יהיה סופה של לשכת עורכי הדין. נקודה". 

לסיום נווה עוד תקף את המועמד השני לתפקיד, עו"ד עמית בכר, וטען: "אצלי הכול פתוח, כל אחד יודע מה היה ומה קרה, אבל למה הדו"ח המשמעתי שלו חסוי? הוא רוצה להיות ראש לשכת עורכי דין? שיחשוף אותו. הוא מטיף לנו דמוקרטיה, אבל אנחנו רוצים לראות בידוק מה הוא הדליף, למי ולמה. אני אף פעם לא התבטאתי באופן פוליטי כי אנחנו איגוד מקצועי - בכר זה מי שהפך את הלשכה לסניף של מרצ ולוקח את ציבור עורכי הדין בשבי. לפחות חמישים אחוז מציבור עורכי הדין לא מאמינים באג'נדה שלו. הוא רוצה לעשות פוליטיקה? שילך לכנסת. הוא לא בא לשרת את הלשכה. הוא רוצה שישרתו אותו בשאיפות הפוליטיות שלו".