רימון הלם נמצא בשעות הבוקר (חמישי) בפתח דירה בבניין מגורים בפתח תקווה. המשטרה פתחה בחקירה, ועל פי החשד, הרימון היה מיועד לעורך דין חן פלצ'י המתגורר בבניין. חבלן משטרתי הגיע למקום, ולאחר סריקה לגילוי סיכונים נוספים, הועבר הרימון למעבדת זיהוי פלילי של המשטרה. 

עו"ד פלצ'י הוא בעל שני משרדי עורכי דין, בתל אביב ובג'לג'וליה, אחד במישור הפלילי ואחד באזרחי. פלצ'י הגיע אתמול בלילה לביתו בפ"ת, וכשבא להיכנס הביתה זיהה את הרימון בתוך שקית. הוא תקשר עם אשתו שהייתה בבית והיא הזעיקה את המשטרה. בבדיקה מצאו כי נגעו גם באופנוע שלו ורצו לבדוק שאין רימון נוסף.

פלצ'י בתגובה: "אין לי שום סכסוך עם אף אחד, לא קיבלתי מסר מאיים. זה הזוי. אני עובד עם כל הגורמים הפליליים ולא ברור לי מאיפה זה נחת. אירוע כזה יכל להסתיים בטרגדיה אבל אני באמת לא יודע לכוון מאיזה אזור זה מגיע, מה גם שאני ביחסי עבודה קורקטיים עם כל הגורמים הפליליים". במשטרה בודקים את כל הכיוונים, כשבן היתר פלצ'י מייצג את אחד המעורבים בפיצוץ השבוע ברמת גן.

הבניין שבו התרחש האירוע הוא רב קומות ובו דיירים רבים, בהם לא מעט משפחות, והנחת הרימון גרמה לבהלה בקרב הדיירים. "חיים פה אנשים חפים מפשע שלא קשורים לשום סכסוך", אמר ל"מעריב" אחד הדיירים. "הנחת רימון ההלם, כאשר קיימת אפשרות אפילו קלה שאחד הדיירים יעבור במקום חייבת להבהב כנורה אדומה על מה שמתרחש בחברה שלנו".

עוד הוסיף כי "חצו כל גבול וקו אדום, אי אפשר להסכים להסלמה שמדרדרת אותנו ועלולה לגבות קורבנות בצורה שכזו. זה מפחיד, מבהיל, מקומם ובזוי".