"הבחירות האלה הן בין הסגן של ליאת בן ארי, עמית בכר, לביני. אין אופציה ריאלית אחרת". כך אומר ל"מעריב" עו"ד אפי נוה לקראת הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין מחרתיים. "בכר מציע לשכה פוליטית, שמקטבת את עורכי הדין, תוך שהוא הופך אותה לסניף של מרצ, כשלפחות 50% מעורכי הדין לא חושבים כמותו", מוסיף נוה. "אני רוצה להחזיר את הלשכה להיות מקצועית כמו שהייתה בתקופתי, כשעבדה בשיתוף פעולה עם כולם. זאת הייתה הלשכה הכי עוצמתית שהייתה זה עשרות שנים. התשובה במי לבחור ברורה".

בכר: "הבחירות מחתרתיים – גורליות לעתיד המדינה"
לקראת ההצבעה: המחנה המתנגד לרפורמה מאוחד, הימין מפוצל

"אני היחיד שיכול להביא להבנות בנוגע לרפורמה המשפטית", אמר עוד. "כאשר מדובר בבכר, כל הדלתות חסומות. הבחירה בבכר עלולה להוביל לסגירת הלשכה".לדבריו, "לא יכול להיות מצב שהסגן של ליאת בן ארי, שמתחבר לקבוצות קיצוניות כמו אחים לנשק והגלימות השחורות, יעמוד בראש הלשכה. אנחנו לא רוצים שצמרת הפרקליטות תנהל את הלשכה. בכר הכניס לתוך הלשכה את כל ארגוני המחאה וגופים זרים, שבינם לבין לשכת עורכי הדין אין דבר וחצי דבר. מיליארדרים שאין להם שום קשר ללשכה תורמים לו מאות אלפי שקלים. מה יש לאותם אנשים לבחוש בתוך לשכת עורכי הדין?".

"בשמאל כופפו את רויטל סויד ותמי אולמן, שעולות על בכר בעשר רמות, והן הסירו את המועמדות בשביל הסגן של ליאת בן ארי", אומר עוד נוה. "אני לא מפעיל אמצעים כמו בכר ותומכיו. אני קורא לשני המועמדים האחרים מהימין: גלו אחריות. אם הלשכה חשובה לכם, תפרשו". 

בנוגע להרשעתו בפרשת נתב"ג אומר נוה: "שגיתי, טעיתי, ובאתי לתקן. צריך להסתכל בפרופורציה על כל הפרשה. לא מדובר בשחיתות, אלא בתקלה שקרתה במסגרת הליך גירושים. אני לא מצדיק את זה, אלא שם את הדברים בהקשר הנכון. חוקית, אני יכול להיות ח"כ ושר משפטים – אז אין מניעה שאהיה ראש לשכת עורכי הדין".

לסיום אומר נוה: "אי אפשר להתעלם מכך שהמועמד מולי, עמית בכר, בהיותו הסגן של ליאת בן ארי בפרקליטות מיסוי וכלכלה נתפס כשהוא מדליף חומרי חקירה מהתיק של נוחי דנקנר. מכיוון שהוא הסגן של ליאת בן ארי, העמידו אותו לדין משמעתי פנימי, חסוי וסודי, ושחררו אותו לדרכו. אם בכר מדבר על דמוקרטיה ושקיפות, למה הוא מסתיר את ההליך הזה? בכר מאותרג – אני לא. זה ההבדל בינינו".