תושב שכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים בן 34 נעצר בחשד שתקף את רעייתו באמצעות חגורה וצינור השקייה מגומי קשיח וגרם לה לחבלות בגופה. במשטרה בודקים חשד לפיו נהג הבעל להכות גם את ילדיהם המשותפים של השניים. מעצרו הוארך אתמול (שבת) בבית משפט השלום בירושלים עד ליום רביעי הקרוב.

במהלך סוף השבוע האחרון התקבל בתחנת משטרת שלם של מחוז ירושלים דיווח אודות אירוע אלימות במהלכו נפגעה ונחבלה תושבת עיסאוויה על ידי בעלה שהותיר על גופה סימנים כחולים לאחר שהצליף בה באמצעות חגורה וצינור השקייה.

מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד תקף את אשתו באמצעות חגורה וצינור וכי אין מדובר באירוע חד פעמי אלא במספר פעמים שבהם הרעייה הפכה לשק החבטות של הבעל הזועם. עוד עלה החשד כי הבעל נהג להכות בהזדמנויות שונות גם את ילדיהם המשותפים.

החשוד נעצר ובתום חקירתו הובא לבית משפט השלום בירושלים שהאריך את מעצרו כאמור בארבעה ימים והחקירה בעניינו נמשכת. במשטרה התייחסו לאירוע בחומרה רבה, "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ונמשיך לפעול נגד חשודים בעבירות אלימות בכלל ואלימות במשפחה בפרט, במטרה למצות את הדין עם העבריינים".

עוד ציינו כי מיד עם קבלת התלונה ניהלו החוקרים מספר פעולות חקירה שבסיומם החליטו לעצור את הבעל והוא חשוד בתקיפת רעייתו במספר אירועים וכן בתקיפת ילדיו. החקירה נמשכת.