"רצחת לי את הנשמה, אנסת אותי", זו כתובת הגרפיטי שרוססה ככל הנראה במהלך הלילה (בין שני לשלישי) על קיר בסמוך לביתו של הרב צבי טאו, מי שחקירתו הסתיימה לאחרונה ובפרקליטות שוקלים לסגור את התיק נגדו, שהתבסס על שתי מתלוננות.

אישה התלוננה במשטרה: הרב טאו הטריד אותי מינית לפני 30 שנה
הסתיימה חקירת הרב טאו: התיק הועבר להחלטת הפרקליטות

משטרת ירושלים פתחה הבוקר בחקירת האירוע. כמו כן, נעשים מאמצים לאיתור מצלמות אבטחה, זאת על מנת להתחקות אחר החשודים המעשה.

''הרב טאו אנס אותי'' (צילום: פרטי)
''הרב טאו אנס אותי'' (צילום: פרטי)

נזכיר כי לפני שבוע אמר פרקליטו של הרב טאו, עו"ד עדי כרמלי, כי במהלך החקירה הועברו למשטרה חומרים רבים שיש בהם כדי להוכיח כי מדובר בתלונות שווא לכאורה שהוגשו כנגד. "תלונות אלו הוגשו מתוך מניעים ואינטרסים פסולים, אין לי ספק כי הפרקליטות תאמץ את המלצת המשטרה ותורה על סגירת התיק", מסר כרמלי. כאמור, בעקבות ההתפתחות האחרונה, הבוקר הופתעו בסביבתו של טאו להיחשף לכתובות הגרפיטי.

עו''ד עדי כרמלי (צילום: ללא קרדיט)
עו''ד עדי כרמלי (צילום: ללא קרדיט)

עו"ד כרמלי מסר הבוקר: "מאז שהודיעה המשטרה על סיום החקירה והכוונה לסגור את התיק, אנחנו עדים למספר ניסיונות לשדל מתלוננות שווא נגד הרב, והלילה אף למקרה אלימות נבזה. זהות מחוללי האירוע ומבצעיו ידועים לנו, לרבות תיעוד מצולם שהועבר למשטרה במסגרת תלונה מסודרת. אנחנו נחושים לא לאפשר לאיש לפגוע בהחלטה על סגירת התיק בדרכים של בריונות ופשע, ונלווה את התלונה כנגד מי שעשה כן עד שימוצה איתו הדין".

כזכור, בחודש נובמבר האחרון נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהגישה אישה בשם נחמה תאנה, שטענה כי לפני 30 שנה הרב צבי טאו, מבכירי הרבנים של הציונות הדתית ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם - הטריד אותה מינית. בראיון  ל"חדשות 12" סיפרה תאנה: "הוא גרר אותי לאיזה מקום ופגע בי כמה פעמים, גם כשהייתי ילדה וגם אחרי שהתחתנתי וכבר הייתי אמא".