פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ולדיסלב פופוב מנתניה, המואשם כי רצח את הוריו בדקירות.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין יצחק מורדוך עולה כי פופוב בן ה-23 התגורר עם הוריו והכלב שגידלו בדירה בנתניה. בחודש מאי האחרון, בשעה 03:00 לפני בוקר, החליט להמית את הוריו ללא סיבה ידועה, לכן ניגש למטבח, לקח סכין והחל לדקור את אביו, בזמן שישן, בחוזקה וברצף. אביו התעורר, ניסה להתגונן ללא הצלחה והחל לנסות להגיע למטבח. בשלב מסוים, נשברה ידית הסכין, לכן פופוב חזר למטבח נטל סכין אחרת והמשיך לדקור את אביו עד שקרס.

באותו זמן, אימו התעוררה, ראתה את ההתרחשות וניסתה להימלט מהדירה. בזמן שניסתה לפתוח את דלת הדירה, פופוב התקרב אליה והחל לדקור אותה בחזקה מספר רב של דקירות תוך שהיא מנסה להתגונן מפניו. בהמשך, פופוב החל להטיח בראשה חפץ מספר פעמים עד שקרסה גם היא. בשלב מסוים דקר גם את הכלב. הוא השתמש בארבע סכינים שונות כדי להוציא את התכנית לפועל.

לאחר זמן מה, פופוב ניגש להוריו הדקורים והמתבוססים בדמם כדי לוודא שהם מתים. בהמשך, החליט להימלט מהארץ, לכן התקלח, החליף בגדים והכין תיק עם דרכון וכרטיסי האשראי של הוריו. בסביבות שבע וחצי בבוקר, לפני שעזב את הדירה, פתח את ברזי כירת הגז כדי שהגז ידלוף ויגרום לשריפת הדירה. לאחר מכן, יצא מהדירה, הזמין מונית לשדה התעופה וכשלא הצליח לרכוש כרטיס טיסה באמצעות כרטיסי האשראי של הוריו, לקח מונית בחזרה לנתניה ושם נעצר.

כתב האישום מייחס לפופוב שתי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, התעללות בבעל חיים, מעשה פזיזות בחומר לקיח ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הוגשה נגדו בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.