הכתבה נכתבה בשיתוף עו"ד אימבר גולן פרטוש

המשרד נבחר לאחד מתוך מאות רבות של משרדי עורכי דין טובים העוסקים בנזיקין וביטוח לאומי, וזאת על פי סקר דנסגייד, מדריך העסקים הגדול ביותר בישראל, ובנוסף דורג לאחרונה גם ע"י בי.די.איי, כאחד מהבולטים בארץ בתחום.

לעו"ד אימבר גולן פרטוש מקימת המשרד והעומדת בראשו, ניסיון רב שנים בכל הקשור לתביעות נגד ביטוח לאומי, ועדות רפואיות של ביטוח לאומי, תביעות נגד משרד הבטחון, חברות ביטוח, זכויות ממס הכנסה וכולי. היא טיפלה בתיקים רבים אשר הסתיימו בהצלחה ובהישגים משביעי רצון ללקוחותיה.

על משרד אימבר גולן פרטוש

משרד אימבר גולן פרטוש הוא משרד עורכי דין נזיקין וביטוח לאומי, בו עובדים עורכי דין שהינם בעלי מומחיות בתחומים הקשורים לנזיקין, ביטוח לאומי, חברות ביטוח, מס הכנסה, משרד הבטחון, ובייצוג בבתי הדין לעבודה ובערכאות ערעור.

 עוה"ד אימבר גולן פרטוש, הינה בוגרת מצטיינת של תארים בכלכלה, מנהל עסקים ומשפטים, אשר צברה ניסיון וידע רבים בתקופת עבודתה במחלקה משפטית של הביטוח הלאומי, ובפעילותה בוועדת ביטוח לאומי במחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין. יש לה ניסיון עתיר שנים בוועדות רפואיות, בהליכי ערר, והליכים בבית הדין לעבודה.  

מה מאפיין את משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש?

משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש הינו בעל ייחודיות ראויה לציון מבין משרדי עורכי דין רבים העוסקים בתחומים דומים מהטעמים הבאים:

ניסיון וידע
לעו"ד אימבר גולן פרטוש ניסיון משפטי מרשים מאוד בתיקי ביטוח לאומי ונזיקין, שנצבר במשך שנים. אחוזי ההצלחה של המשרד הם גבוהים במיוחד. המשרד מתאפיין בשאיפה למצוינות בכל הקשור לשירותיות, ונחישות להצליח ולמקסם את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח, אשר טובתו מצויה ראשונה במעלה בסדר העדיפויות.

אמינות ויושרה
המשרד שם דגש מיוחד על אמינות והתנהלות ביושר רב מול הפונים לשירותיו. למשל, המלצה להגיש תביעות  תהיה רק כאשר נמצא שקיים סיכוי של ממש לקבלתן.

נחישות להצלחה
עוה"ד אימבר גולן פרטוש ועורכי הדין במשרד נחושים להצליח, והם ישקיעו את כל המאמצים הנדרשים כדי להגיע לתוצאות המיטביות ביותר ללקוח. את הנחישות והאמביציה יוצאי הדופן מלווה הנסיון העשיר והבקיאות המקצועית בתחומים שבו עוסק המשרד.

זמינות
עורכי הדין במשרד הינם זמינים ללקוחות בכל פניה או שאלה. הם יקפידו לחזור לכל מי שפונה אליהם, וכן יתנהלו מולו באדיבות ואורך רוח.

משרד עו''ד אימבר גולן פרטוש (צילום: אימבר גולן פרטוש)
משרד עו''ד אימבר גולן פרטוש (צילום: אימבר גולן פרטוש)

תחומי ההתמחות של המשרד

התמחות בתחום הנזיקין
המשרד מומחה בכל הקשור לענף הנזיקין ובין היתר נזקי גוף ונפש, מחלות מקצוע,  רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים, וכו'. המשרד מתמחה גם בהשגת תשלומים תכופים בטרם ניהול התביעה, על חשבון פיצויים שיפסקו. לעוה"ד אימבר גולן פרטוש מומחיות בכל הקשור לתביעות בשל נכות קשה וייצוג בנושא של נזקי גוף  ונפש בכל הערכאות השיפוטיות.

התמחות מקצועית מיוחדת בתחום הביטוח הלאומי וייצוג בוועדות הרפואיות
לעו"ד אימבר גולן פרטוש יש מומחיות מיוחדת בכל הקשור לתחום של ביטוח לאומי ובין היתר, בהגשת תביעות  למימוש זכויות רפואיות, וניהול ההליכים בנושאים של נכות כללית, ילד נכה, שירותים מיוחדים, ניידות, גמלת סיעוד, ועוד.

לעו"ד גולן פרטוש יש גם ניסיון עשיר בייצוג בוועדה רפואיות של ביטוח לאומי. הידע והניסיון הנרחב הביאו להישגים רבים בתיקי תביעות נגד הביטוח הלאומי וערערים לוועדות ערר, ולבית הדין לעבודה.

בנוסף עוד אימבר גולן פרטוש מנוסה גם בניהול תביעות לתשלומי גמלת סיעוד מחברות ביטוח של קופת החולים או חברות ביטוח פרטיות במצבים בהם אדם איבד את יכולתו לבצע פעולות יום יום בכוחות עצמו.

התמחות בהשגת פטור ממס הכנסה
למשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש יש גם ניסיון וידע בהשגת פטור ממס הכנסה, והחזרי מס.

התמחות בטיפול בתיקים של משרד הביטחון
המשרד הינו בעל ניסיון ומומחיות בטיפול מול משרד הביטחון והשגת תגמולים.

הישגים והצלחות

משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש זכה להצלחות משפטיות רבות ומשמעותיות. להלן נציין מספר פסקי דין ותקדימים המייצגים את הצלחות המשרד :

  • עו"ד אימבר גולן פרטוש ייצגה אדם שהיה מעורב בתאונת אופנוע אל מול חברת הביטוח. לאחר מו"מ עיקש היא הגיעה להסדר על פי ישולמו לנפגע פיצויים בסך של 2.7 מיליון שח מחברת הביטוח.
  • המשרד השיג קצבת סיעוד מחברת ביטוח למשך התקופה המנויה בפוליסה לאשה בת כ- 65.
  • במסגרת תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי בעניין מי שנפגע בתאונת עבודה, נקבעו לתובע  95% נכות וקצבה חודשית לצמיתות של 12,000 ש"ח.
  • שחקן כדורגל שנפגע, הגיש תביעה לביטוח לאומי לקבלת גמלת נכות מעבודה וקיבל קצבה חודשית לצמיתות בסך 4,424 שח וכן תשלום דמי פגיעה.
  • אדם שנפגע מנפילה מטרקטור, קיבל מביטוח לאומי  דרגת נכות של 75% וקצבה חודשית קבועה בסך 5,400 שח  ורטרואקטיבית. בעקבות הפעלה של פוליסת הביטוח הוא קיבל גם פיצויים מחברת ביטוח החובה על סך 160,000 שח,  ובסה"כ זכה אותו מבוטח לסכום של 1.8 מיליון שח.
  • נזקים כתוצאה ממגיפת הקורונה הוכרו על ידי ביטוח לאומי כתאונה עבודה וזיכו את הנפגעת באחוזי נכות צמיתה וגימלה חודשית בזכות הפעילות של המשרד.
  • תקדים שהושג ע"י עו"ד אימבר גולן פרטוש בשיתוף עם עמותת "מתוקים"  לגבי חולי סוכרת נעורים וצליאק  קבע, כי ילדים נכים יוכלו לקבל זכויות גם אחרי גיל 10.
  • במקרה אחר, קבלן שסבל מבעיות רפואיות ושילם מס הכנסה במשך שנים קיבל פטור לצמיתות עם תוקף רטרואקטיבי, וכן החזרים של תשלומי המס ששילם ב- 4 השנים האחרונות.
  • במסגרת תיק נוסף נגד ביטוח לאומי נקבעה נכות קבועה ליהלומן שסבל מהתקף לב בעיצומה של בוררות בבורסה ליהלומים. לאחר שעוה"ד אימבר גולן פרטוש הוכיחה כי זכותו לנכות קבועה, הוא קיבל נכות של  25% לצמיתות וקצבה חודשית קבועה של 4,000 ₪.
  • עוה"ד אימבר גולן פרטוש הביאה לאיחוד נכויות לחשמלאי רכב שעבר מספר תאונות עבודה במהלך שנות עבודתו, וקיבל אחוזי נכות נמוכים בגין כל תאונה, שלא זיכו אותו בקצבת נכות חודשית. עם ביצוע איחוד הנכויות על סמך תקנה מיוחדת בחוק, התקבלה התביעה בביטוח לאומי ונקבעה לו נכות מצטברת של 66%, בכך זכה לסכום חודשי גבוה של יותר מ- 17,000 ₪ לחודש, סכום חד פעמי גבוה והפרשים רטרואקטיביים.
  • לאחר שביטוח לאומי לא שילם קצבת זקנה במשך 6 שנים לאדם שנישא ל- 2 נשים, האחת בארץ והשנייה ברשות הפלסטינית, הוכח ע" המשרד בבית הדין שמרכז חייו של התובע הוא בישראל, והוא קיבל את כספי הזכאות, וגם באופן רטרואקטיבי.

לסיכום

משרד אימבר גולן פרטוש חרט על דגלו את השאיפה למצוינות והשרות הנאמן ללקוח כערך עליון. עו"ד אימבר גולן פרטוש, מייסדת המשרד והעומדת בראשו, מובילה את המשרד לאורך כל השנים להישגים והצלחות בתחומי הנזיקין והביטוח הלאומי, ובכל הקשור למיצוי זכויות בגין נזקי גוף ונפש ללקוחותיה. טובת הלקוח עומדת מול עיניה יותר מכל אינטרס אחר, והיא תעשה כל מאמץ אפשרי למצות את כל הזכויות המגיעות לו. אין ספק כי עוד אימבר גולן פרטוש והמשרד בראשו היא עומדת ניצבים כיום בחוד החנית של משרדי עורכי דין בתחום הנזיקין והביטוח הלאומי בארץ. 

הכתבה נכתבה בשיתוף עו"ד אימבר גולן פרטוש