אחרי חשיפת מעבדה מאולתרת לייצור מטעני חבלה בשכוונת ג'ואריש ברמלה, כוח המשימה המיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון בשכונת ג'ואריש ברמלה, חשף היום (שלישי) כלי נשק, אמצעי לחימה וחומרים החשודים כסם מוסלקים בשקים במתחם מגורים בג'ואריש.

שוב אלימות במחאה: אזרח תועד שולף אקדח על מפגין, נהג נעצר בחשד לדריסת מפגינה
החביא בחדרו מטען חבלה ומחסניות: שלוש שנות מאסר נגזרו על תושב הדרום

כוח המשימה המיוחד בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז ביצעו משעות הבוקר פעילות יזומה בשכונת ג'ואריש בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. 

השוטרים ביצעו חיפוש ממוקד באחד המתחמים בשכונה ובמסגרתו נחשפו הבלשים לרובה, חלקי אקדח, מחסניות ותחמושת וכן לחומרים החשודים כסם מסוג LSD וקנאביס בכמויות גדולות, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי (מז"פ) של משטרת ישראל.

נזכיר כי אתמול חשף כוח המשימה המיוחד שהסתייע ביחידת הכלבנים של המחוז מעבדה מאולתרת לייצור מטעני חבלה וממצאים שנאספו באותו מתחם בשטח פתוח הועברו לבחינה ומיצוי ראיות של מעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של המשטרה במטה הארצי.

נבהיר כי הפעילות של כוח המשימה בעקבות הנחייתו של ממ"ז המחוז ניצב ביטון , הינה תולדה של רצף אירועים חמורים במהלכם במסגרת ישוב סכסוכים וניהול מאבקי כוח בין גורמי פשיעה ברמלה, נמצאו שרידים של מטעני חבלה הראשון שבהם מטען שהורכב על גבי רחפן ולאחר מכן שלושה אירועים חמורים נוספים.

במשטרה מבהירים כי "תפיסת אמצעי הלחימה וסמים מסוכנים, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה".