בית המשפט גזר היום (שני) 13.5 שנות מאסר על קובי סטרוג שהורשע בניסיון רצח המתלוננת עמה ניהל קשר זוגי לפני כשלוש שנים ובשיבוש מהלכי משפט.

"אם אני אשאיר אותך חיה, את תספרי": ביקש מהבת זוג לעצום עיניים - וניסה לרצוח אותה 

בשלב הטיעונים לעונש ביקשה פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד זהר גיאת, להשית על הנאשם 15 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי למתלוננת. הפרקליטות הדגישה כי הנאשם תכנן את הרצח באופן מחושב ומתוחכם, בקור מקפיא דם, שרק בנס לא התממש. כמו כן ציינה הפרקליטות כי במהלך ניהול המשפט הנאשם לא לקח אחריות על הפגיעה הפיזית והנפשית הקשה במתלוננת.

כזכור, בית המשפט קיבל באפריל האחרון את עמדת פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד זהר גיאת, והרשיע את הנאשם קובי סטרוג בניסיון רצח המתלוננת עמה היה לו קשר זוגי. בנוסף הורשע סטרוג בשיבוש מהלכי משפט. לפי הרשעתו, הנאשם תקף בחפץ חד אישה שאיתה ניהל רומן במשך 13 שנים. 

על פי הכרעת הדין, סטרוג והמתלוננת סיכמו ביניהם כי יחשפו את הקשר הזוגי ביניהם ואת ההחלטה לעבור להתגורר יחד בפני אשתו ובתו של הנאשם. סמוך ליום המעבר, באוגוסט 2020, סטרוג הודיע למתלוננת כי בכוונתו לבקר אותה. הוא נסע ברכבו הפרטי לפגישת עבודה בפתח תקווה ובסיומה העביר את הטלפון שלו למצב טיסה כדי שלא יהיה ניתן לאתר את מיקומו, החליף את הבגדים שלבש למדי צבא, חבש כובע על ראשו ועטה על פניו מסיכת הגנה מקורונה. לאחר מכן נסע לקניון הראל במבשרת ציון, לקח משם מונית לביתה של המתלוננת ביישוב הר אדר וסיפר בכזב לנהג המונית כי גויס למילואים עקב מגפת הקורונה.

כשהגיע הנאשם לדירתה של המתלוננת השניים שתו יחד קפה במרפסת הדירה ואמר למתלוננת כי הביא לה מתנה לקראת המעבר הצפוי וביקש ממנה כי תכנס לדירה ובהמשך ביקש ממנה לשבת במטבח ולעצום את עיניה. אז החל סטרוג להכות בה בעוצמה בראשה, באמצעות חפץ שהחזיק בידו וכשהוא עוטה כפפות. למרות תחנוניה של המתלוננת כי יפסיק את מעשיו הוא המשיך להכותה והטיח בה, בין היתר, "כמה שתתמוטטי יותר מהר, זה ייגמר יותר מהר" ו-"עכשיו אם אני אשאיר אותך חיה, את תספרי".

כשהסיק כי הצליח לגרום למותה של המתלוננת הוא רחץ את עצמו מכתמי הדם שלה והחליף חולצה. בדרכו החוצה הבחין שהמתלוננת עדיין בחיים וחזר להכות אותה באומרו "מה, את עדיין לא מתה?" עד שחשב שהביא למותה. במסגרת מימוש תכניתו יצר סטרוג אי סדר בדירת המתלוננת על מנת לייצר מצג שווא של אירוע שוד שהשתבש. לאחר מכן נעל את המתלוננת המגואלת בדם בתוך הדירה, לקח את מכשיר הטלפון שלה ועזב את הדירה עם רכבה. סטרוג הותיר את רכבה של המתלוננת בעיר מודיעין והמשיך לאחר מכן ליום עבודה שגרתי.