תושב בני עייש, בן 28, נעצר על ידי בלשי תחנת אשדוד בחשד למעשים מגונים שביצע במספר קטינות. החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה אמה של קטינה בת 13 אודות מעשים מגונים שביצע החשוד בבתה תוך שהוא נוגע מספר פעמים בישבנה. המשטרה יצאה בקריאה אל תושבות אשדוד, בעיקר קטינות, להגיע ולהתלונן במשטרה באם נפלו קורבן למעשיו של החשוד.

באופן חריג, המשטרה פונה אל צעירות ששהו בסניף הסופר פארם בקניון הסיטי ביום שני האחרון, ה–17 ביולי בין השעות 17:00-18:00, לפנות לתחנת המשטרה באם נפגעו גם הן ממעשיו של החשוד.

הפנייה של המשטרה נעשית בעקבות סרטון אבטחה שמצוי בידי החוקרים ולפיו מעבר למקרה שבו נפגעה הקטינה שאמה הגישה את התלונה, נראים בסרטון מספר מקרים הקשורים לנערות אחרות שנפלו גם הן קורבן למעשיו המתועבים לכאורה.

המשטרה עושה מאמצים להגיע אל אותן קורבנות כדי שיגישו תלונה נגד החשוד המצוי כבידיהם וזאת בעקבות חקירה מהירה ואיתור פרטי זהותו אודות פרטים שחשפה המתלוננת.

במשטרה מציינים כי "מתחקור שערכו החוקרים במצלמות האבטחה, נראה החשוד כשהוא לפי החשד מבצע את המעשים המגונים בקטינה, וכן עלה החשד כי פעל בדפוס דומה גם כלפי צעירות נוספות ששהו בבית העסק אותה העת. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום באשקלון עד לתאריך 20 ביולי.