סייעת במעון ילדים בהוד השרון נעצרה אמש (שלישי) בחשד לפגיעה בפעוטות ומנהלת המעון עוכבה לחקירה. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח ממשרד החינוך בדבר חשד לתקיפת פעוטות בני שנה עד שנתיים במעון פרטי בעיר בידי הסייעת.

נהג משאית נמלט, זגזג בין נתיבים - ונעצר: תיעוד דרמטי ממצלמת קסדת השוטר

במהלך בילוי בקניון באשדוד: גבר בן 28 נעצר בחשד כי ביצע מעשים מגונים בקטינות

למשרד הרווחה הגיעו תלונות על סייעת הנוהגת באגרסיביות כלפי הפעוטות. מפקחות המשרד הגיעו למשרד וצפו בסרטונים ממצלמות האבטחה בהם נראים מקרים של הטחה, האכלה בכוח ושימוש בכוח בלתי סביר על ידי הסייעת, תושבת טירה בת 22. עמה נעצרה גם מנהלת הגן, תושבת הוד השרון בשנות ה-50 לחייה, זאת על מנת לבדוק אם יש לה קשר לאירוע. 

המשטרה ביקשה להאריך היום את מעצרה של הסייעת, מנהלת המעון נשלחה למעצר בית. החקירה נמשכת.

עיריית הוד השרון פרסמה הודעה בנושא: "הפרסום הבוקר על חשד לאירוע אלימות בגן פרטי בעיר, זעזע והדאיג את כולנו. הורים ששולחים את בנותיהם ובניהם הקטנים לגן, חייבים לדעת שהם בידיים בטוחות והיום האמון הזה התערער. חקירת המשטרה נמשכת והפרטים המלאים לא נמצאים בידנו אך עיריית הוד השרון ערוכה להעניק להורים ולילדות והילדים את מלוא הסיוע והתמיכה הרגשית הנדרשים. כחלק מהשירות להורים פתח השירות הפסיכולוגי חינוכי של עיריית הוד השרון קו חם להורי הגן לייעוץ ולתמיכה רגשית. על פי הודעת משרד החינוך, החל ממחר ייסגר הגן, עד להודעה חדשה בנושא. הורי הילדות והילדים בגן יודעו על ידי משרד החינוך. נמשיך ללוות את ההורים ולהעניק להם את מלוא הסיוע הנדרש".