פרשת ההתעללות בפעוטות בגן "סיגל" בחולון: שלוש מבין ארבע האשמות בהתעללות וביצוע אלימות כלפי ילדים בגן שבחולון, סיגל אדהמי, לבנת אונגר ויפית אשר לא הגיעו היום (רביעי) לדיון לשמיעת ההורים בטיעונים לעונש שנקבע בעניינן. ורד אברהם, הנאשמת הרביעית הגיעה לדיון. 

הפרקליטות מבקשת לגזור עונשי מאסר כבדים על הסייעות מ"גן סיגל" בחולון
158 אירועי תקיפה: הסייעות מגן סיגל בחולון הורשעו בהתעללות בפעוטות

הורי הילדים בגן בחולון הביעו בפני בית המשפט את תחושת הביזוי מצד הסנגורים ומצד הנאשמות, ולאחר שהשופטת רונית פוזננסקי כץ ביקשה שיקבלו החלטה האם לטעון היום או במועד אחר שייקבע, ההורים החליטו לדחות למועד בו יצטרכו להגיע כל הארבע. מועד הדיון החדש נקבע לתאריך ה-22 באוקטובר הקרוב וב-26 לאוקטובר יתקיים הדיון הנוסף בו תטען התביעה לעניין העונש.

הנאשמות בהתעללות בפעוטות בגן סיגל בחולון (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
הנאשמות בהתעללות בפעוטות בגן סיגל בחולון (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

גל לוי, אמא של א' ואחת האימהות שפוצצו את הפרשה: "ימים ארוכים שאף אחד מאתנו לא ישן, מתכונן נפשית לדיון היום, לראות אותן לראשונה, להשמיע את מה שאנחנו עוברים ושוב התרגילים הקבועים. אנחנו מרגישים שמבזים אותנו, שמשפילים אותנו, ששוב רומסים אותנו ואת ילדינו. החלטנו בלית ברירה לא לטעון היום בשביל הסיכוי שהן כן יגיעו בפעם הבאה". 

חן קובריץ כהן ממטה המאבק למען הילדים מסרה: "התרגילים הללו כבר מוכרים לנו היטב, פתאום אחת חולה בבוקר, השנייה לא מגיעה בתירוץ אחר וכן הלאה. זכותם של ההורים לעמוד ולטעון מול אלו שפגעו להם בילדים, זכותם להסתכל להן בעיניים. אנחנו מקווים שבפעם הבאה אם וכאשר הן לא יגיעו כבוד השופטת תפעל בהתאם".