גם היום, בשבוע ה-30 ברציפות, אלפים הגיעו לצומת קפלן בתל אביב על מנת להפגין נגד המשך החקיקה במסגרת הרפורמה המשפטית. הערב (שבת) אירע אירוע חריג במחאה, כשפוזרו תמונות של שוטרים בפנים גלויות. בתוך כך, במשטרה החליטו לפתוח בחקירה כנגד אותם מפגינים בחשד להעלבת עובד ציבור והוצאת לשון הרע. במקביל, יבדקו במשטרה גם חשד להסתה. 

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב: "אתם רואים את התמונות של השוטרים האלו שמתנגדי המחאה מפיצים ומסיתים נגדם? הם לא עבריינים. הם גיבורים! הם באים כל בוקר ועושים עבודת קודש. מסכנים את חייהם יום יום עבור ביטחוננו. המשפחות שלהם מקריבים את זמנם ואת משפחתם עבורנו. ברור שאף אחד לא מושלם ואם יש טענה ספציפית היא תיבדק. אני מצדיע לכל אחת ואחד שעושים לו שיימינג ואומר להם: יש לכם גיבוי מלא!".

חברת הכנסת מיכל וולדיגר: "השוטרים עומדים במשימה בלתי אפשרית. תליית השלטים נגדם היא מעשה שלא יעשה המערער עוד יסוד בחברה שלנו. לתלונות נגד עובדי ציבור יש מקום לבירור, והוא ממש לא בכיכר העיר!".

מחאת הסטודנטים והסטודנטיות בתגובה להודעת המשטרה על פתיחת חקירה: "ההחלטה של המשטרה שלא לחקור שוטרים אלימים, אבל כן לחקור את מי שמצביע על היותם אלימים, היא אבסורדית. השלטים ביקשו להביא לידיעת הציבור את מעשי האלימות מהשבוע האחרון. ליבנו עם קרובנות האלימות המשטרתית שסיימו את ההפגנות בבתי חולים. לא נירתע"