כשבוע וחצי אחרי שנמצאה בדירה באשדוד כשהיא חבולה בפניה, זאת לאחר שנחטפה לכאורה על ידי בן זוגה מדירתה בפתח תקווה, אחרי שהותקפה על ידו באלימות קשה, הצליחו חוקרי משטרת פתח תקווה לסיים את החקירה ולגבש ראיות כנגד בן הזוג קוסמוס שייד, בן 41 מאשדוד, עד להגשת כתב אישום נגדו על ידי חטיבת התביעות של שלוחת שרון במשטרה.

חזר למקום הפשע: תושב יפו נעצר בחשד לגניבת תשמישי קדושה בעיר
בגין חטיפה וסחיטה באיומים: כתב אישום יוגש נגד בן משפחת חרירי

בשבת לפני כעשרה ימים הוזעקו שוטרי תחנת פתח תקווה לדירה ברחוב העלייה השנייה בעיר וזאת לאחר שעלה חשד לחייה של דיירת שהתגוררה במקום ונחטפה על ידי בן זוגה שדם רב זב מפניה.

שוטרים שהגיעו לדירה, זיהו כתמי דם מרוחים על הרצפה מה שגרם לחוקרי המשטרה להאיץ את החקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. מפקד מרחב שרון תנ"צ נתי גור ומפקדת משטרת פתח תקווה סנ"צ רויטל קרקו הגיעו לזירה תוך זמן קצר וניהלו את החקירה בקפידה רבה תוך הבנה כי הם חייבים להגיע אל מקום הימצאה של הקורבן תוך פרק זמן קצר ככל שניתן.

תוך ניהול החקירה מחפ"ק שהוקם במקום, הצליחו חוקרי ובלשי משטרת פתח תקווה לשרטט ניתוח מדוקדק של הזירה ונתיב בריחת החשוד לכיוון דרום, ניתוח שהוביל כוחות משטרה גדולים לבצע סריקות נרחבות באזור אשקלון ואשדוד תוך ביצוע תשאול בזירות השונות.

מהחקירה עלה כי הנאשם קינא לבת זוגו בגלל שיחת טלפון שקיבלה, וסבר שמדובר בגבר אחר. הוא לקח את הנייד מידיה והחל להכותה ללא רחמים. אז החל הנאשם להכות את המתלוננת בגופה בידיו המאוגרפות, בעט בפניה ומשך בשערה בחוזקה. כשהמתלוננת צעקה כי תזעיק את המשטרה, החל הנאשם לחנוק אותה בידיו. 

המתלוננת איבדה את הכרתה והנאשם שלח הודעות ווטצאפ לחברו, בהן גם תמונה שלו ללא חולצה כשעל גופו סימני דם, ביקש את עזרתו הדחופה וכן כסף בטענה כי הוא רוצה לעזוב את הארץ כיוון שהוא מבין שישב בכלא.

שכנים שנחשפו לזעקותיה של הקורבן מיהרו להתקשר למשטרה ומשהבין הנאשם כי כוחות המשטרה בדרכם למקום הוא הורה לקורבן לנקות את כתמי הדם שנמצאו בדירה כתוצאה מהאלימות הקשה שהפעיל כנגדה וברח איתה מהמקום וזאת במטרה להגיע לבית חברו באשדוד.

הנאשם כך עולה הזמין מונית ובמהלך הנסיעה הורה לנהג להפסיק את השימוש במכשיר הניווט וזאת כדי למנוע לכאורה אפשרות להתחקות אחריהם.

בהמשך הלילה ובשעות הבוקר, הנאשם הכה במתלוננת בכל פעם שהכרתה שבה אליה עד שהחליט להתנצל על מעשיו אולם לא אפשר לה לצאת מהדירה. מי שהביאה לחשיפת הפרשה היא חברתה של המתלוננת שהגיעה לביתה ומשביקשה ממנה לפתוח את הדלת שמעה כי היא לא בבית, תשובה שעוררה את חשדה ובן זוגה של החברה, מיהרה לדווח על האירוע למוקד 100 של המשטרה.

כתוצאה מהתקיפה ומהשברים בפניה עדיין מאושפזת הקורבן - תיירת מאוקראינה בשנות ה-30 לחייה במרכז הרפואי בלינסון בפ"ת. כאמור, בבית משפט השלום בפתח תקווה הוגשו נגד בן הזוג כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.