פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד קובי קרדי, בן 49 מבת ים, לאחר שביצע מעשים מגונים במספר קטינות בנות 12 ו-14 שבילו בפארק המים "ימית 2000".

נתניהו מיישר קו עם בן גביר: "בוחנים שימוש במעצרים מנהליים בחברה הערבית"
שני תושבי הצפון נעצרו בחשד להצתת חווה וסחיטה באיומים בסך מיליון שקלים

מכתב האישום עולה כי ביום בשבוע שעבר הנאשם בילה בפארק המים "ימית 2000" בחולון, יחד עם קרובת משפחתו, וזאת בשעה שהפארק מלא במבלים ומבלות קטינים. בעת ששחו מספר קטינות בבריכת המערבולת, נגע קרדי בישבנה של נ', קטינה בת 14, אשר ניסתה להתרחק ממנו, הסתובבה אליו, והוא השיב לה בחיוך.

לאחר מכן, עמד קרדי בתור למלגשת ה"בננה", מאחורי הקטינה א', תוך שהוא נצמד אל גופה מאחור. כמו כן, נצמד קרדי אל גופה של ט', קטינה בת 12 מאחור, והחל לנוע קדימה ואחורה, כך שהקטינה חשה באיבר מינו צמוד לישבנה.

בהמשך, עלתה הקטינה א' בשנית למגלשת ה"בננה" וחיכתה בתור. קרדי, אשר עמד לפניה בתור, הציע לה לעקוף אותו. הקטינה השיבה כי אינה ממהרת ועל כן אין לה צורך לעקוף אותו. קרדי ניסה לשוחח עם הקטינה בנוגע לעסקיו ורכושו והציע לה להתחרות במגלשות, ועל אף שלא השיבה ניסה לשוחח איתה בבריכה. לאחר מכן, הלכו כל הקטינות יחדיו ל"עולם הילדים" בפארק.

שעשועי מים בימית 2000 חולון (צילום: Tomer visionart)
שעשועי מים בימית 2000 חולון (צילום: Tomer visionart)

בעת ששהו בעולם הילדים, הבחינו הקטינות בקרדי ובקרובת משפחתו הקטינה. הנאשם פנה אל הקטינה נ', ניסה לשוחח איתה, אך הקטינה לא השיבה. לאחר האירועים המתוארים לעיל, נכנסה הקטינה ט' לבריכה בסמוך ל"פטרייה הקטנה". בעת ששהתה בבריכה, ראתה ט' את הנאשם ואת בתו הקטינה יחד עמו. או אז, החלה קרובת משפחתו של קרדי לרוץ לכיוונה, וזה הגיע מיד אחריה. קרדי חלף על פניה של הקטינה ונתן לה בכוח מכה על ישבנה שהותירה סימן אדום. הקטינה, אשר החלה לרעוד, הסתכלה על קרדי, ובתגובה קרץ לה. 

בבקשת המעצר ציינה עו"ד ניצן פרידמן שהגישה את כתב האישום כי "מדובר במי שבדרכי תחבולה ובאמתלה כי מדובר בשיח תמים הצליח להתקרב אל קטינות שהגיעו לנפוש בחופש הגדול, והפך את הבילוי לכר פורה לביצוע של עבירות מין".

כתב האישום מייחס לקרדי שלוש עבירות של מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה בכוח.