בית הדין הרבני האזורי בבאר שבע קבע לאחרונה כי בתו של אדם מסוים יכולה להתחתן, למרות טענותיו שהוא אינו יודע האם היא הבת שלו. במידה והיה מוכרע כי הבת נולדה במהלך הנישואין מגבר אחר, הבת הייתה מוגדרת כממזרה והיה אסור להתחתן איתה.

הבת נולדה תשעה חודשים ושלושה שבועות לאחר נישואי הוריה, וכחצי שנה לאחר מכן השניים התגרשו. האב אמר כי יש לו ספק האם הבת שנולדה לאשתו אינה שלו. הביסה לכך היא שהשניים חיו יחד תקופה קצרה של כשלושה חודשים בהם הם קיימו יחסים פעמים בודדות.

בית הדין קבע כי "ספקותיו ומחשבותיו של האב אין להם כל תוקף", זאת מכיוון שעל פי ההלכה כאשר אב אומר שהילד שלו הוא ספק ממזר, "אין דבור האב בזה מעלה ומוריד כלום".

הדיין הרב אליהו אריאל אדרי כתב בפסק הדין: "בית הדין פונה לאב בתחינה שיסיר מחשבות שווא אלו מלבו, ויחדש לאלתר את הקשר עם בתו. אין כל סיבה לחשוד באם המוחזקת בכשרות ואין להטיל בה כל דופי".

עוד כתב הרב אדרי: "נא ישים האב דברינו אל לבו. את ספקותיו יסיר מלבו, ובמקומם יאמץ את בתו על לוח לבו, ויגדלה עם אמה לתורה למצות לחופה ולמעשים טובים, כראוי לה ולהוריה".

הדיין הרב אהרן דרשביץ הוסיף: "אני מצטרף למסקנה שיש להתיר את הבת לבוא בקהל בלא שום חשש ופקפוק, ושיש לקבוע בלי ספק שהיא בתו הביולוגי של האב. אני מצטרף גם לקריאה אל האב להסיר את ספקותיו מלבו, ולמצות את הקשר האבהי שלו עם בתו".