תיק חקירה נגד גננת בדרום הארץ נסגר לאחר שהורים התלוננו עליה שהיא מתעללת בילדים בגן אותו היא ניהלה. התיק נחקר על ידי המשטרה ולאחר בחינת הראיות בתיק, בפרקליטות מחוז דרום הוחלט לסגור את התיק בעילת אין אשמה פלילית. בהקלטות שהגיעו לידי ההורים נשמע גבר אומר על ילד "בעייתי" את המשפט: "זה ישר לכלוב", לאחר שהגננת סיפרה לו על הילד כי "הוא אלים. הוא שורט, אתה לא מבין". בעקבות ערר שהוגש, התיק נבחן בפרקליטות בימים אלה.

סייע ללקוחותיו לשלם ב"שחור": רו"ח נעצר בחשד לניהול מערכת דיווחי שכר כפולה
לאחר העתירה נגד הקמתה: כך החליט השופט בסוגיית ועדת פגסוס
 
ההורים ששמעו את ההקלטה ניגשו להגיש תלונה בתחנת המשטרה על התעללות בילדי הגן. לטענתם, בזמן שהגישו את התלונה הם קיבלו הודעה בקבוצת הוואטסאפ המשותפת שהגן נסגר ולא ייפתח בשנה הבאה. לדברי ההורים, תוך פחות מיממה לאחר שהגישו תלונה הגן נעלם כלא היה, "הגענו ולא היה כלום. היא הפכה את הגן ברגע ליחידת דיור ולא נתנה לנו להיכנס".

"שלושה ילדים אמרו שהכניסו אותם לכלובים במשק", סיפרה אחת האימהות ל"מעריב". האם הוסיפה: "קיימת מגפה שקטה של תקיפת חסרי ישע. היא שיקרה לנו שיש מצלמות בגן ולא היה שום דבר, אלה היו מצלמות דמה".

בסרטונים שצילמו ההורים את הילדים הם סיפרו כי הענישה הייתה בכלוב. אחת הילדות אמרה על ילד אחר בגן: "שמו אותו בכלוב של התוכי", ילד אחר ציין "היא (הגננת) עשתה לי פצע", ילד נוסף שיתף: "מי שלא מקשיב שמים אותו בשירותים, היא (הגננת) אמרה לא לצאת".

תגובת ב"כ הגננת עו"ד יאיר רביבו: "הכתבה העתידה להתפרסם לא הובאה בפניי ומשכך איני יכול להתייחס עניינית לאמור בה. מרשתי מכחישה את כל הטענות השקריות שהועלו נגדה ואין צל של ספק כי האמת תצא לאור וכי אותם גורמים אינטרסנטיים ששמו לעצמם למטרה להרוס את חייה של מרשתי ומשפחתה יתנו את הדין על כך. למותר לציין כי טענות ההורים נבדקו על ידי משטרת ישראל שהחליטה לסגור את התיק מחוסר אשמה וזאת לאחר שקבעה כי לא נפל רבב בהתנהלותה של מרשתי".

"למעלה מן הצורך וכפי שהעידה מרשתי, מעולם לא הותקנו מצלמות בדירה שכן מדובר בביתה הפרטי ופגיעה בפרטיותה ובפרטיות משפחתה היתה בלתי נמנעת. כמו כן מעולם לא היו כלובים וכי מדובר בעלילה נוספת של המתלוננים האינטרסנטיים. סירוב מרשתי להתקנת המצלמות הוא שהוביל את ההורים להעליל על מרשתי עלילות שווא עלילות שאינן מגובות ולו בבדל ראיה ובכך לגזור את דינה במשפט שדה הלא עוול בכפה. האמת תצא לאור והגורמים ששמו לעצמם למטרה להרוס את חיה וחיי משפחתה יתנו את הדין על כך בבוא העת".

מהפרקליטות נמסר: "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק, הוחלט לקבל את המלצת המשטרה ולגנוז את התיק. בגין החלטה זו הוגש ערר, שבימים אלה נבחן".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, שנוהלה באופן מקצועי, מהיר ויסודי, תוך ביצוע מגוון פעולות לרבות גביית עדויות ואיסוף ראיות לבדיקת החשד לאלימות כלפי מספר ילדים בגן. בתום החקירה בחודש יולי, התיק הועבר לעיון והחלטת הפרקליטות שהחליטה על סגירתו".