חוקרי מרחב לכיש במשטרה הגישו אתמול בבית משפט השלום הצהרת תובע כנגד תושב שדרות המייחסת לו מסכת עבירות של מעשים מגונים בקטינות בגילאי 5, 7 ו – 17. בימים הקרובים מתכוונת הפרקליטות במחוז דרום להגיש נגד תושב שדרות בן ה – 35 כתב אישום חמור בפרשה.

גם הם הופתעו: לא תאמינו מה מצאו השוטרים בארון החשמל ברמלה
דרמה בעולם התחתון: ראש ארגון הפשיעה סמיר בכרי נעצר

תחילתה של החקירה לפני כשבועיים בעקבות תלונה של תושב שדרות אב לקטינה בת 5 ממנה עלה חשד כי שכנו המתגורר בסמיכות אליו ביצע בבתו מעשים מגונים. 

חוקרי המשטרה שהחלו בביצוע פעולות חקירה לרבות גביית עדויות, חשפו חשד לעבירות דומות בשתי קטינות נוספות כבנות 7 ו 17, לפי החשד באותו דפוס פעולה, בו ניצל הזדמנויות שונות שהקטינות שהו במחיצתו, על מנת לבצע בהן את זממו ולספק את צרכיו המיניים.

בירושלים הגישו חוקרי המשטרה הצהרת תובע כנגד קשיש בן 70 החשוד כי ביצע שורה של עבירות אונס ועבירות מין בנכדתו החורגת. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות במחוז ירושלים להגיש כתב אישום חמור כנגד החשוד שמעצרו הוארך אתמול פעם נוספת.

מדובר בחקירה שהחלה לפני כחודש עת התקבלה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, תלונה מצעירה (בגירה כיום) על כך שלפני מספר שנים בעת שהייתה קטינה, סבה החורג ביצע בה עבירות מין חמורות במשך זמן רב.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה. בשבועות האחרונים חוקרי המשטרה החלו בחקירה סמויה לאיסוף ממצאים וראיות אודות עבירות המין החמורות שביצע הסב בנכדתו החורגת משהייתה בת 11 (לפני מספר שנים) ועד שהייתה בת 14 לערך. מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד אנס את נכדתו החורגת מספר רב של פעמים ובמשך מספר שנים, זאת בביתו בירושלים בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות, חגים וכיו״ב.

כמו כן, במהלך החקירה התברר כי החשוד פגע מינית לפני עשרות שנים גם באימה של המתלוננת (בתו החורגת של החשוד), אולם בבדיקה מול הפרקליטות התברר ביחס למועד העבירות כי עפ״י החוק בישראל חלה התיישנות בדין הפלילי על מעשים אלו. 

לאחר איסוף ממצאים וראיות ע״י חוקרי המשטרה, בשבוע שעבר החקירה עברה לשלב הגלוי כשנעצר החשוד בביתו ע״י בלשי תחנת לב הבירה. בחקירתו חיזקו חוקרי המשטרה את החשדות כלפי החשוד ומעצרו הוארך פעמיים בבימ״ש. מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית משפט השלום בירושלים עד בשלושה ימים אז יוגש נגדו כתב האישום .

רס״מ מאירה מלכה חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שחקרה את המקרה ציינה: ״החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן. בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות מין שבהן מקרי אונס.

חשוב שכל מי שהיה או הייתה קורבן לעבירות מין מתמשכות במשפחה- להגיע להתלונן במשטרה בהקדם ולמנוע המשך הפגיעה, שבמקרה הזה נמשכה עפ״י החשד במשך שני דורות. למרות השנים שחלפו מהעבירות שבוצעו ועד לתלונה שקיבלנו לאחרונה, הצלחנו במאמץ רב וביצוע פעולות חקירה מגוונות, להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את החשוד במעשה״.