הקורבן ה-163 במגזר הערבי מתחילת השנה: צעיר בן 29 נרצח הערב (רביעי) ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני באירוע ירי שאירע בשכונת ג'ואריש בעיר רמלה. הצעיר פונה למרכז הרפואי אסף הרופא, שם נקבע מותו. הקורבן משוייך למשפחת אלשמלי, אשר מסוכסכת עם משפחת ג'רושי. מדובר בקורבן השמיני במסגרת הסכסוך בין המשפחות, כאשר המקור שלו הוא הרצח של חמוד מוגרבי, איש הכספים של ג'רושי. 

סמוך לזירת הרצח זוהה רכב שעלה באש, והערכה היא כי גם במקרה הזה המחסלים שהגיעו לזירה, הציתו את הרכב שאיתו הגיעו במטרה להעלים ריאיות, ונמלטו מהזירה ברכב אחר. חקירת המשטרה נמשכת.

הקורבן ברמלה הוא הנרצח הרביעי מהבוקר. הלילה נרצח עומאר מראענה בן ה-17, תושב פוריידיס, שנורה למוות באירוע אלים שאירע בעיר, ומוקדם יותר היום, שני אחים בשנות ה-20 לחייהם, עמאר ויחיא סעדי, נמצאו מחוסרי הכרה ברכב, במטע זיתים סמוך לאבו סנאן ליד כביש 8721. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי שניהם אותרו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם במקום. ההערכה הראשונית היא שהחיסול של השניים מקורו בנקמה על רקע חיסול ארבעה בני אדם באותו אזור. בשטח איתרו השוטרים את הקורבנות כשעל שניהם מספר יריות בפלג גופם העליון. כמו כן, אותר בסמוך לזירה רכב שרוף ונבדק חשד ששימש את המתנקשים שנמלטו מהזירה.