פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתבי אישום נגד רביע סאלח (36) מדלית אל כרמל, לאחר שסחט באיומים קבלן שפיטר אותו. וכן כנגד ראוי סלימאן סאלח (24) וסודקי חלבי (34) מדלית אל כרמל, שכחלק ממסכת האיומים שרפו יחד עם רביע ציוד של המתלונן בשווי של כ-1.7 מיליון שקלים.

האלימות במגזר הערבי: נער בן 17 נפצע באורח קשה מירי
קורבן נוסף בסכסוך בין משפחות אלשמלי וג'רושי: צעיר חוסל ביריות ברמלה

מכתבי האישום שהגישה עו"ד לוסאנא סאיג, עולה כי למתלונן היו קשרים עסקיים שונים, בין היתר עם חברת כח האדם ״קול מתכת בע״מ״ בבעלות רביע סאלח. בשל כשלים בחברתו של רביע, לפני כשלושה חודשים, הודיעה חברתו של המתלונן לרביע על סיום ההתקשרות העסקית איתו, ובמקביל קשרה קשר עסקי עם חברה אחרת בתחום. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בסמוך לסיום קשריהם, החליט רביע להטיל אימה על המתלונן. הוא הגיע עם אחיו לעסק של המתלונן - והשלושה הציתו את המקום ואת ציודו שכלל 403 ממירים בשווי 1.77 מיליון שקלים. למחרת, יצר רביע קשר עם המתלונן וטען בפניו כי מאחר שהבעלים של החברה החדשה עמה התקשרו חייב לו סך מיליון, החוב עובר אליו, וזאת על אף שלא היה כל חוב כזה. עוד הוסיף ואיים כי ׳׳כדאי לו לשלם את החוב״. 

הוא המשיך ליצור קשר עם המתלונן באמצעות הודעת וואטסאפ, ואיים עליו בפגיעה בו ובבני משפחתו אם לא ישלם לו כסף וימשיך להעסיק את החברה המתחרה. לרביע מיוחסות עבירות של הצתה, סחיטה באיומים והיזק בזדון מיוחד, ואילו לראוי סלימאן סאלח וסודקי חלבי מיוחסות עבירות של הצתה והיזק בזדון מיוחד.